×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

استخر ماسال2 - بهره برداری از استخر ماسال سه ماه بعد از افتتاح توسط وزیر ورزش/ واگذاری استخر به همشهری آقای رئیس - استخر ماسال

گیل خبر نوشت: پانزده اسفند سال گذشته بود که استخر سرپوشیده شهرستان ماسال در زمان سفر رئیس جمهور به استان با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساخت این استخر به مساحت یک هزار و ۵۰۷ متر مربع از سال ۸۶ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شده بود. با این حال بعد از مراسم افتتاح بیش از سه ماه طول کشید تا استخر ماسال مورد استفاده رسمی جوانان و نوجوانان ماسالی قرار بگیرد.

ظاهرا نیمه تمام ماندن آن علت اصلی عدم بهره برداری کامل از استخر بود. حتی شنیده ها حاکی از آن است عدم تهیه دمپایی نیز از دیگر دلایل عدم استفاده از استخر بود.

با این حال اداره ورزش و جوانان ماسال با رئیس صومعه سرایی خود قرار بود با برگزاری مزایده این استخر را در اختیار بخش خصوصی قرار دهند که در طی ۴ ماه گذشته چنین کاری صورت نگرفته است تا به صورت موقت استخر تحت نظارت اداره ورزش و جوانان ماسال فعالیت کند. هرچند در اصل اداره آن به طور موقت به سهراب نصراله زاده پشتیری از همشهریان رئیس اداره واگذار شده است.

گفته می شود با وجود متقاضیان فراوان بومی رئیس اداره همچنان از برگزاری مزایده برای استخر امتناع می کند و مایل است فعالیت آن با مدیریت فعلی ادامه داشته باشد و یا حتی اگر بخش خصوصی نیز قرار است آن را در اختیار بگیرد به همشهری خود واگذار شود.

قیمت واگذاری استخر چیزی بالغ بر ۲۰ الی ۲۵ میلیون تومان پیش بینی شده است و احتمال باتوجه به قیمت و تعرفه های استفاده از استخرها، می توان ماهیانه ۹۰ میلیون تومان نیز از طریق آن درآمدزایی کرد.

این که افتتاحیه ها در گیلان به صورت نصفه نیمه اجرایی شود به امری عادی در گیلان تبدیل شده است اما این که در امر واگذاری استخر با وجود داشتن زمان تعلل ایجاد شود از نکاتی است که به کم کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برمی گردد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.