×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سلامت را قربانی سیاست نکنید - نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: سلامت را قربانی سیاست نکنید - دکتر محمدحسین قربانی

دکتر محمدحسین قربانی با اعلام حمایت از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان و برنامه های آن برای رفع مشکلات موجود، گفت: وقتی مدیران کلان وزارت بهداشت به این نظر رسیده اند که باید در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تغییر ایجاد شود، ضمن حفظ حرمت دکتر یوسف زاده که از چهره های علمی دانشگاه و منطقه هستند، باید به تصمیمات کلان وزارتی، احترام گذاشت.

وی افزود: با انتخاب دکتر سالاری همه مسوولان و نمایندگان موظف به حمایت و همراهی وی هستند.

وی با انتقاد از اعمال نگاه سلیقه ای و سیاسی بر دانشگاه ها، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسوولان به دانشگاه نگاه سیاسی دارند در حالی که نباید حوزه سلامت را قربانی نگاه و رویکرد سیاسی کرد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: دکتر سالاری یکی از اعضای جوان هیات علمی، دانشیار دانشگاه و از بدنه دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و سابقه ی درخشان دکتر سالاری در مباحث علمی و تعهد کاری ایشان در دوران تصدی بر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نشان می دهد که انتخاب وی در راس مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی استان اتفاقی نبوده است بلکه نتیجه تحقیق وزارتخانه و وزیر بهداشت بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسوولان با نگاه سیاسی حرف هایی می زنند که در رسانه های معاند نیز شنیده می شود در حالیکه چنین نگاهی موجب آسیب به منافع استان و مردم می شود.

قربانی افزود: حضور دکتر سالاری بعنوان یک نیروی جوان، موجب تزریق انرژی بیشتر و خلاقیت به مجموعه دانشگاه می شود و انتظار می رود که با حمایت هر چه بیشتر از وی در صدد رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان استان باشیم.

عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیازمند تغییر و تحول بود و با حفظ حرمت دکتر یوسف زاده (رییس سابق دانشگاه)، با توجه به نیاز های حوزه سلامت در استان و مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، معتقد هستم انتخاب دکتر سالاری گامی رو به جلو برای دانشگاه و رفع مشکلات حوزه سلامت در است. با حمایت مسوولان استان، مشکلات بهداشت و درمان را حل کنیم.

ایران امروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.