×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسعود کاظمی - شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد - تئاتر خیابانی شهروند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، طی حکمی از سوی شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

در این حکم آمده است: فرهنگ و هنر، بی‌گمان زمینه و لازمه رشد و تعالی هر جامعه‌ای و بستری مناسب و امن برای پایه‌گذاری بنیان‌های اجتماعی و رخدادهای اصیل مردمی است.

هنر مردمی تئاتر در ذات خود واجد قابلیت‌های ارزنده‌ای است که امکان اثرگذاری، اصلاح و تغییر در رفتارهای فردی و اجتماعی به‌منظور نیل به فضای روشن‌تر و جامعه‌ای امن، پویا و شادتر را دارد.

از رو تئاتر و به‌ویژه تئاتر خیابانی همواره از سوی صاحب‌نظران علوم اجتماعی، برنامه ریزان و مدیران شهری به‌منظور ارتقاء فرهنگ شهروندی موردتوجه جدی بوده است.

ضمن سپاس از همت و توجه ویژه جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر لاهیجان به هنر تئاتر و با موافقت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به‌موجب این حکم، به‌عنوان «دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.

امید که در سایه الطاف الهی، همراهی و یاری شهروندان شریف لاهیجان و به‌کارگیری تمام توان فرهنگی، هنری و حمایتی استان گیلان و شهرستان لاهیجان در برگزاری این رویداد هنری مردمی پیروز و سربلند باشید.

لازم به ذکر است، دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ در نقاط مختلف این شهر برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.