شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روابط عمومی نماینده لنگرود 24 ساعته در خدمت مردم و رسانه‌ها است / برخی از رسانه‌ها بهتر است برای بیشتر دیده شدن، راه سالم را انتخاب کنند
    19 تیر 1398 - 17:05
    شناسه : 155565
    0

    مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای نماینده مردم شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها بهتر است برای بیشتر دیده شدن، راه سالم را انتخاب کنند نه اینکه به دنبال مطرح کردن خود از طریق انتشار اخبار کذب اقدام نمایند.

    پ
    پ

    خیرخواه2 - روابط عمومی نماینده لنگرود 24 ساعته در خدمت مردم و رسانه‌ها است / برخی از رسانه‌ها بهتر است برای بیشتر دیده شدن، راه سالم را انتخاب کنند - با مردم

    به گزارش «بامردم»، مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای مهندس لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست صمیمی این نماینده مجلس با جوانان با تشکر از حضور گرم افراد در این نشست، از لاهوتی خواست نه به‌عنوان مشاور رسانه‌ای بلکه از زبان همین جوانان بیاناتی را داشته باشد.

    مصطفی خیرخواه در این جلسه اظهار داشت: برخی انتقادات جوانان به‌جا و منطقی است باید بیشتر برای آن‌ها وقت گذاشت، ولی برخی از انتقادات (به‌طور مثال انتقاد برای تأسیس دانشگاه فنی برای لنگرود) نه تنها انتقاد نیست بلکه افتخار است و باید تقدیر کرد.

    وی گفت: برخی از رسانه‌ها بهتر است برای بیشتر دیده شدن، راه سالم را انتخاب کنند نه اینکه به دنبال مطرح کردن خود از طریق انتشار اخبار کذب اقدام نمایند.

    خیرخواه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه و روابط عمومی نماینده مردم لنگرود جهت پاسخگویی به‌تمامی سؤالات نه تنها در وقت اداری، بلکه در طول 24 ساعت شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل هم در خدمت اصحاب رسانه و رسانه‌ها است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.