سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • “کچل کردن” از سربازی حذف شد
    23 تیر 1398 - 14:45
    شناسه : 155733
    0

    “رئیس اداره منابع انسانی سرباز” ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان برای کچل کردن اجباری ندارند.

    پ
    پ

    سربازی 1 - "کچل کردن" از سربازی حذف شد - سربازی

    سردار کمالی با اعلام خبر حذف کچلی از سربازی گفت: الزام به تراشیدن موی سر سربازان از سربازی حذف شده است.

    وی گفت: خدمت سربازی یکی از ارکان توان رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته‌های علمی جوانی نشاط و انگیزه برای نیروهای مسلح به ارمغان می‌آورند در دفاع از حریم امنیت کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

    کمالی تصریح کرد: سربازی همواره با تراشیدن موی سر همراه بوده لیکن با توجه به بررسی های انجام شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مناسب یگان‌های نیروی مسلح و علاقه جوانان به منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با نمره ۴ از سربازی حذف شد.

    وی افزود: از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
    منبع: فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.