جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در انتظار تایید هیئت دولت
    23 تیر 1398 - 16:18
    شناسه : 155745
    0

    دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به ۳ سناریو برای افزایش قیمت نان گفت: از سه سناریو موجود احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.

    پ
    پ

    - افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در انتظار تایید هیئت دولت - افزایش قیمت نان

    عباس قبادی در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان گفت: ما اگر تولید را حمایت کنیم و به اندازه کافی کالا تولید شود، شکایت مردم و نیاز به بازرسی ها نیز کاهش خواهد یافت و در واقع بازار به سمت خود تنظیمی می رود.

    وی در ادامه سخنان خود به وجود سه سناریو برای افزایش قیمت نان نیز اشاره کرد وافزود: از سه سناریو موجود احتمال افزایش قیمت 25 درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.

    قبادی تلاش های استان برای تولید گندم با کیفیت و کسب رتبه دوم کشور در سال گذشته را قابل تحسین دانست واظهار داشت: امسال نیز با توجه به شرایط موجود احتمال کسب رتبه دوم کردستان در تولید گندم وجود دارد.

    معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود وجود هماهنگی در ستاد تنظیم بازار کشور و استان را ارزشمند دانست و گفت: مصوبات این ستاد برای همه دستگاهها قابل اجراست چون بر اساس مصوبه سران قوا تشکیل و به تایید رهبر معظم انقلاب نیز رسیدە است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.