چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط زنان در اماکن عمومی صحت دارد؟
    23 تیر 1398 - 20:55
    شناسه : 155762
    0

    رئیس بسیج زنان کشور گفت: اظهاراتی که به من نسبت داده شده و در آن به این موضوع اشاره شده است که با زنانی که در سطح اماکن عمومی کشور بستنی می‌خورند برخورد جدی خواهد شد کذب محض و بی‌اساس است.

    پ
    پ

    مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور - طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط زنان در اماکن عمومی صحت دارد؟ - بستنی

    مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور ضمن رد و تکذیب شایعه‌ی طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط زنان در اماکن عمومی کشور گفت: اظهاراتی که به من نسبت داده شده و در آن به این موضوع اشاره شده است که با زنانی که در سطح اماکن عمومی کشور بستنی می‌خورند برخورد جدی خواهد شد کذب محض و بی‌اساس است. من از راه‌های قانونی علیه ناشر این دروغ اقدام به شکایت کرده‌ام و حتما پیگیر موضوع هستم تا کسی که این شایعه را منتشر کرده مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

    وی افزود: با توجه به این‌که هفته‌ی حجاب با شور و شکوه خوبی برگزار شد عده‌ای از روی دشمنی قصد دارند تا اثرات عمیق فرهنگی این رویداد را کم‌رنگ کنند. من هیچ‌گاه اظهاراتی در زمینه‌هایی که مطرح شده نداشتم و خودم هم با چنین طرح‌هایی مخالف هستم. از مراجع قانونی درخواست برخورد قاطع و جدی با فردی که این دروغ را ساخته و پرداخته داشتم و حتما پیگیر آن خواهم بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.