جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41364 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری اخاذ خواستگارنما در لاهیجان
    26 تیر 1398 - 13:24
    شناسه : 155956
    0

    سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختر جوان اخاذی می‌کرد خبر داد.

    پ
    پ

    سرقت اطلاعات فتا - دستگیری اخاذ خواستگارنما در لاهیجان - اخاذ خواستگارنما در لاهیجان

    سرگرد ایرج پورمستمند در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: خانمی جوان با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت مدتی است که از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم، این شخص با وعده ازدواج اعتماد مرا جلب و من عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در تلگرام برای وی فرستادم، پس از مدتی آن فرد از بنده اخاذی و من را تهدید کرد که اگر به خواسته‌های وی تن ندهم عکس‌ها را منتشر می‌کند.

    این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات فنی، متهم ۲۵ ساله را در این پرونده شناسایی کردند.

    وی با بیان اینکه متهم در شهر لاهیجان دستگیر شد، ادامه داد: متهم با مشاهده مستندات مربوطه به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام را رسیدن به خواسته‌های نامشروع خود اعلام کرد.

    سرگرد پورمستمند تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی گفت: عکس‌های شخصی و خانوادگی هر فردی جزئی از اطلاعات محرمانه او به‌حساب می‌آید و باید از آن به‌خوبی محافظت کند.

    سرپرست پلیس فتا استان گیلان در پایان از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.