پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادعای وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه تولید داخل به اندازه برنج مورد نیاز کشور نیست نادرست است
    27 تیر 1398 - 14:18
    شناسه : 155990
    0

    مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در خانه ملت: اختصاص ارز برای واردات برنج به نابودی شالیکاران منجر می‌شود.

    پ
    پ

    لاهوتی نماینده لنگرود - ادعای وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه تولید داخل به اندازه برنج مورد نیاز کشور نیست نادرست است - جهاد کشاورزی

    نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز با انتقاد از واردات برنج در آستانه برداشت این محصول گفت: دولت باید به جای اختصاص ارز دولتی به واردات برنج بی‌ کیفیت هندی و پاکستانی، یارانه مردم را با هدف خرید برنج ایرانی افزایش دهد.

    مهرداد لاهوتی افزود: برای کشوری که در تمامی حوزه‌ها مورد هجوم قرار گرفته، عدم حمایت از کشاورزان مایه تاسف است چرا که با این رویکرد کشاورزی در ایران نابود می‌شود.

    وی گفت: با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و تبدیل آنها به ویلا و آپارتمان، کشاورزی نابود شده و تولید برنج ایرانی روز به روز کاهش می‌یابد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ادعای وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه تولید داخل به اندازه برنج مورد نیاز کشور نیست نادرست است.

    مهرداد لاهوتی با بیان اینکه مصرف سالانه برنج در ایران سالانه ۲میلیون و ۸۰۰هزار است گفت: ۲میلیون و ۴۰۰هزار از این مقدار در داخل تولید می شود که می ‌توان ۴۰۰هزار تُن کمبود را با برنامه ‌ریزی‌های دقیق و با تکیه بر توان داخل تامین کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.