جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرستان املش در دریافت تسهیلات در حوزه گردشگری مغفول مانده است
    29 تیر 1398 - 17:05
    شناسه : 156086
    0

    فرماندار شهرستان املش گفت: املش در دریافت تسهیلات در حوزه گردشگری مغفول مانده است.

    پ
    پ

    محمودی - شهرستان املش در دریافت تسهیلات در حوزه گردشگری مغفول مانده است - املش

    یونس محمودی در همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان رودسر و املش که با حضور دکتر جمالی نژاد وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور؛ نماینده مردم رودسر و املش و مسئولان دو شهرستان با بیان اینکه شهرستان املش و رودسر در خط گسل زلزله واقع‌شده‌اند و تبعات ناشی از زلزله را در خود متقبل است افزود: شهرستان املش با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی ازجمله شهرهایی در زمره شهرهای حوادث غیرمترقبه است

    . وی افزود: شهرداران و دهیاران عزیز در راستای مقابله یا پیشگیری از هرگونه بروز و ظهور حوادث غیرمترقبه، علی رغم حمایت دولت محترم و فاقد الزامات اولیه وبدیهی درجهت پیشگیری و جلوگیری ازاین حوادث هستند.

    فرماندار املش با اشاره به اینکه از محل مادتین ۱۰ و ۱۲ حوادث، دهیاران و شهرداران از مزیت نسبی در شهرستان املش برخوردار نیستند افزود: تاکنون هیچ‌گونه اعتباراتی به دستگاه‌های امدادی و خدماتی عضو ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان تاکنون واصل نشد و موجب دغدغه کاری و اجرایی دهیاران و شهرداران در شهرستان املش شده است.

    وی درادامه خواستار قیر رایگان از وزیر کشور برای شهرداری‌ها و دهیاری های املش شد و افزود: در سال گذشته با بارش سیل دو پل کیازنیک ولرداسرا شهرستان املش صددرصد تخریب شد که با اهتمام ویژه دکتر عباسی نماینده محترم و مسوولین پل کیازنیک در حال احداث می‌باشد اما پل لردا سرا هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

    وی درخصوص روستاهای فاقد کد آبادی گفت: با هماهنگی دکتر نوبخت و دکتر عباسی انتظار داریم روستاهای ما دارای کد آبادی شوند.

    دکتر محمودی همچنین احداث دهیاری‌های جدیدالتأسیس در روستاهای ۲۰ خانوار را نیز از وزیر کشور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواستار شد و افزود: شهرستان رودسر واملش از محدود شهرهایی هستند که دارای شاخصه‌های قطب گردشگری و کشاورز است ولی در شهرستان املش، در حوزه قطب گردی تاکنون ریالی تسهیلات دریافت نکرده‌ایم.

    فرماندار املش اظهار داشت: شهرداری‌ها و دهیاری ها لودر، کمپرسی و آتش‌نشانی نیمه مدرن که قادر به توانایی حوادث غیرمترقبه شهرستان را داشته باشند، ندارند.

    وی در ادامه بحث پسماند را یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در شهرستان املش عنوان کرد و افزود: دهیاران و شهرداران ما در شهرستان امل قادر به دفن زباله‌های ناشی از مصارف مردم در منازل نیستند. وی اضافه کرد: انباشت زباله در شهرستان رودسر و لنگرود به حدی رسید که قادر به پذیرش زباله‌های املش نیست و با اعتراضات جمعی از شهروندان املش و رانکوه مواجه است.

    فرماندار املش در پایان افزود: باتوجه به اینکه شهرستان املش خاستگاه و جایگاه تاریخی وعلمای بزرگی چون حبیب اله املش است لذا دارای ۳ ونیم کیلومتر کمربندی است واگر ۴ میلیارد تومان به این مقوله اختصاص یابد حدود ۵۰ درصد از دغدغه‌های اجتماعی مردم املش مرتفع خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.