×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم نگاهی عمیق بر توسعه گردشگری مجازی در استان تاکید کرد و گفت:افزایش جذب گردشگر به گیلان در گرو بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی همچون فضای مجازی است.

به گزارش «بامردم»، منطقه گیلان ،رضا علیزاده با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری اظهار کرد: صنعت گردشگری امروزه در ردیف صنایع پردرآمد، پاک و کم‌هزینه دنیا قرار دارد و توانسته اشتغال پایداری را در جای جای جهان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری ابعاد متنوعی همچون توریسم الکترونیکی، اکوتوریسم، توریسم درمانی، ورزشی، روستایی، فرهنگی و تاریخی در دنیا ایجاد کرده، اضافه کرد: در سال‌های اخیر گردشگری تبدیل به صنعتی رقابتی شده و کشورها برای کسب درآمد بیشتر متمایل به روش‌های جدید و ارائه نوآوری در این صنعت شده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: در سالهای اخیر فضای مجازی و دنیای اطلاعات با ایجاد سایت‌های متعدد در زمینه‌های مختلف گردشگری جذب توریست را آسانتر کرده و گاهی فراتر رفته و دنیای کودکان را نیز با طراحی بازی‌های کامپیوتری احاطه کرده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: فضای مجازی در حوزه گردشگری روشی نوین با توانایی نمایش سه بعدی همزمان با اراده کاربر و ارتباط مستقیم با او را که تاثیرگذارتر از مابقی روش‌هاست ایجاد می سازد و تمامی ارکان مورد نیاز گردشگران را به آنها ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر ایرانیان اقدامات خوبی را در زمینه توسعه گردشگری مجازی به انجام رساندند، به نقش جوانان تحصیل کرده در رشته های مرتبط با گردشگری اشاره و بیان کرد: در حال حاضر اکثر سایت ها و کانال های مرتبط با گردشگری مجازی را جوانان اداره می کنند.

وی؛ با اشاره به جایگاه ممتاز گیلان در حوزه گردشگری و تعدد جاذبه های فرهنگی،تاریخی ،معماری و… ، بر لزوم توجه بیشتر جوانان تحصیل کرده این استان به امر ترویج گردشگری مجازی تاکید کرد و گفت: افزایش جذب گردشگر به گیلان در گرو بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی همچون فضای مجازی است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان  همچنین بر لزوم همت همگانی در حوزه گردشگری مجازی تاکید کرد و یادآور شد: ظرفیت‌سازی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای فرصت‌سازی مولد صنعت گردشگری گیلان نباید ساده انگاشته شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.