پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رشد ۵۸ اعتبارات در شهرستان املش/ مشکل بیمارستان املش نبود کادر های متخصص زنان و زایمان ٬ارتوپد ٬ اطفال و جراحی عمومی است
    03 مهر 1395 - 19:01
    شناسه : 15614
    0

    فرماندار املش گفت : امروز اساسی ترین و محوری ترین پروژه های عمرانی٬ پروژه های در حال پیشرفت و نیمه تمام و بالای ۷۰ درصد پیشرفت مورد بازدید و معاینه و مشاهده فنی قرار گرفتند. به گزارش «بامردم»، یونس محمودی  درجلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان که با حضور معوان عمرانی استاندار و […]

    پ
    پ

    فرماندار املش گفت : امروز اساسی ترین و محوری ترین پروژه های عمرانی٬ پروژه های در حال پیشرفت و نیمه تمام و بالای ۷۰ درصد پیشرفت مورد بازدید و معاینه و مشاهده فنی قرار گرفتند.

    به گزارش «بامردم»، یونس محمودی  درجلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان که با حضور معوان عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد ابراز داشت: امسال مجموعا حدود۱۲ میلیارد از اعتبارات را جذب نمودیم که نسبت به سال گذشته حدود ۵۸ درصد رشد داشته ایم که امیدواریم با این جذب شاهد پیشرفت پروژههای عمرانی باشیم قالب تاکیدات استاندار محترم ٬ پرداخت مطالبات پیمانکاران بوده است.
    وی با بیان اینکه اولین پروژه ای که مورد مطالبات کهن مردم نجیب املش است محور چهار بانده کردن راه شلمان به املش است در ادامه  گفت: برای به اتمام رساندن آن حدود ۲۰ میلیارد تومان در فاز اول براورد ابتدایی اش ارایه شد و  حدود ۳/۵ تا ۴ میلیارد تومان شخص پیمانکار طلبکار است امیدواریم از محل اعتبارات ملی با تعاملات نماینده و استاندار محترم از حوزه راه و شهرسازی ٬ اعتباری اختصاص یابد تا بتوانیم این پروژه را از نیمه سکون و نیمه رکود خارج کنیم.
    فرماندار املش اظهار داشت:  مطاعات در روستای تابستان نشین و بیلی لنگه نشان میدهد این روستها ا هیچ مشکل رانشی ندارد  و امیدواریم با دستور مساعدمهندس شعبا نپور در کار گروه تخصصی و زیر ساختی مورد مطالعه قرار گیرد و مطالبات مردم این روستا محقق شود ، زیرا مردم تابستان نشین در برخورداری از تسهیلات ملی و شهرستانی کاملا محرومند.
    محمودی با اشاره به مقوله گاز رسانی به همه روستاها ٬ بیان داشت: حدود ۸۴ درصد از روستاهای شهرستان از موهبت گاز برخوردارند کل روستاهای جلگه ای هم ازگاز برخوردارند اما روستای تابستان نشین به جهت رانشی بودن لازمه ی مطالعات فنی تر است و روستای بیلی لنگه لازمه ی مطالعه و طراحی و نقشه برداری است.

    دکتر محمودی ادامه داد: پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن مهر املش از قبل پیگیری های مهندس اکبرزاده و نماینده محترم با مصوباتی که در جلسه دو هفته پیش دا شتیم از بن بست خارج شد.
    وی در مورد پروژه بیمارستان املش گفت: از ابتدا تا بهره برداری حدود ۱۱ میلیارد برای تاسیس٬ احداث و تجهیزش هزینه شده است یکی از مهمترین مشکلاتش ٬نبود کادر متخصص در ردیفهای زنان و زایمان ٬ارتوپد ٬ اطفال و جراحی عمومی است که اخیرا پزشک طب اورژانس و پزشک جراحی عمومی جذب شده است،  انچه که مهم است اینکه دستگاه دیالیز از ۴ دستگاه به۷ دستگاه  ارتقا یابد ، همچنین اگر پرداخت هزینه اقامت متخصصان تامین شود ٬ بستر اقامت متخصصان فراهم خواهد شد.
    در ادامه جلسه معاون عمرانی استاندار گیلان گفت:مصمم هستیم به امید خدا به مردم املش قول می دهیم حرفهایی که اینجا زده شد ،صورت جلساتی که اینجا مصوب شد مدیران بزرگواره پشت گوش نمی اندازند و به دنیای کارشناسی ندهند بنده و همه مدیران مصوبات را پی گیری می کنیم تا دو ماه آینده وقتی به شهرستان می آمدیم دست پر باشیم چرا که اعتمادی که بین مردم و مدیران است پا برجا بماند.

    گیل خبر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.