سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رعایت ساعت کاری برای صنوف الزامی است
    31 تیر 1398 - 0:05
    شناسه : 156161
    0

     رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: رعایت ساعت کاری برای صنوف همه رسته‌های شغلی الزامی است.

    پ
    پ

    محمدزاده - رعایت ساعت کاری برای صنوف الزامی است - ساعت کاری

    سرهنگ ” رضا محمدزاده ” ، با اعلام این خبرگفت: بخش اعظمی از دست آوردهای انقلاب مرهون حمایت و پشتیبانی‌های بی‌دریغ اصناف است و حضور گسترده بازاریان در صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در مواجهه با جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی دشمن بسیار حائز اهمیت است.

    این مقام انتظامی در خصوص روش و نحوه فعالیت کاری صنوف اظهار داشت: محوریت کار صنوف قانون نظام صنفی بوده که به استناد اصلاح قانون در سال 1392 این موضوع برای صنوف، صراحت قانونی دارد.

    وی با بیان اینکه گیلان از استان‌های گردشگرپذیر کشور است افزود: با این هدف و به منظور امنیت، آرامش و آسایش شهروندان و مسافران، ساعت کاری صنوف به تفکیک فصول سال از طریق اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

    سرهنگ محمد زاده در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تعداد 62 واحد صنفی در سطح استان با صدور ابلاغیه، حسب آئین‌نامه اجرایی اماکن عمومی ملزم به رعایت ساعت کاری شدند تصریح کرد: تعداد 15 واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت این موضوع و تکرار تخلفات از فعالیت آن‌ها جلوگیری و پلمپ شده است.

    محمدزاده ضمن تشکر از صنوف خدوم و زحمتکش به جهت اجرای مقررات و ضوابط از همه متصدیان واحدهای صنفی خواست، با سعه‌صدر به عنوان خدمات دهنده عرصه صنفی امورات را دنبال و با مردم رفتار اسلامی داشته و شئونات و موازین قانونی و شرعی در کسب و کار را عایت تا موجب برکت در رزق و روزی‌شان شود.

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رعایت ساعت کاری برای صنوف همه رسته‌های شغلی الزامی است خاطرنشان کرد: مشارکت اصناف با پلیس در ارتقاء و توسعه امنیت می‌تواند بخش مهمی از جرائم در حوزه صنفی را کاهش دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.