چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین پارک‌های آبی دنیا
    09 مرداد 1398 - 17:30
    شناسه : 156765
    0

    بهترین پارک‌های آبی دنیا  همه ما تفریح کردن را دوست داریم و برای فرار از روزمرگی و در پی تجربه‌های جدید گاهی به پارک‌ها و مراکز تفریحی مراجعه می‌کنیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بدون شک پارک‌های آبی یکی از جدیدترین و مهیج‌ترین  این مراکز در سراسر جهان هستند که به‌واسطه ابزارهای متنوع سرگرمی به روحیه […]

    پ
    پ

    بهترین پارک‌های آبی دنیا

     همه ما تفریح کردن را دوست داریم و برای فرار از روزمرگی و در پی تجربه‌های جدید گاهی به پارک‌ها و مراکز تفریحی مراجعه می‌کنیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بدون شک پارک‌های آبی یکی از جدیدترین و مهیج‌ترین  این مراکز در سراسر جهان هستند که به‌واسطه ابزارهای متنوع سرگرمی به روحیه انسان حس نشاط به‌تازگی می‌بخشند؛ به‌خصوص در فصل تابستان که گرمای هوا آدم را کلافه می‌کند. اگر به پارک‌های آبی علاقه‌مند هستید با ما در این مقاله همراه شوید تا بهترین پارک‌های آبی جهان را با شما مرور کنیم. برای دیدن سایر جاذبه‌های گردشگری دنیا پیشنهاد می‌کنیم به سایت کی سفر مراجعه کنید و اطلاعاتی که در مورد تور داخلی، تور خارجی و تور لحظه آخری آنتالیا …. گذاشته شده است را ملاحظه بفرمائید.

      1 - بهترین پارک‌های آبی دنیا - بهترین پارک‌های آبی دنیا

    1. پارک آبی تروپیکال آیلند

    این پارک آبی که در سال 2004 ساخته‌شده است و در آشیانه سابق یک سفینه فضایی قرار دارد به بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده جهان معروف است و در منطقه هالبه در غرب کشور آلمان قرارگرفته است. این پارک آبی در حدود شصت‌وشش هزار مترمربع مساحت دارد که با مساحت ۸ زمین فوتبال برابری می‌کند. از بخش‌های مختلف این پارک می‌توان به روستای استوایی، جنگل  بارانی، دریاچه بالی و دریای استوایی اشاره کرد که هرکدام جذابیت این پارک را دوچندان کرده‌اند. تجربه اقامت در چادرهایی که در ساحل شنی قرار دارند، بالون‌سواری در فضای پارک، سرسره آبی هیجان‌انگیز در کنار امکان اقامت شبانه‌روزی در این مجموعه از دلایل دیگری هستند که نقش مهمی در جذب گردشگران دارند و ساعات خوشی را برای هر فردی رقم می‌زنند. همچنین این پارک با نام  پارک آبی جزایر گرمسیری و پارک آبی جزیره استوایی شناخته می‌شود.

    1. پارک آبی وایلد وابی

    دومین پارک آبی و برتری که به معرفی آن می‌پردازیم پارک آبی  وایلد وادی است که در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. این پارک که  در سال ۱۹۹۹ احداث‌شده، در یک فضای باز ساخته‌شده است. تنوع وسایل سرگرمی در این پارک به‌قدری زیاد است که بازدیدکنندگان هیچ‌وقت احساس خستگی و تکرار نمی‌کنند. همچنین این پارک در سال‌های گذشته جایزه و عناوین زیادی را از آن خودکرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به برترین پارک خاورمیانه در سال  ۲۰۱۷ از نگاه سایت تریپ ادوایزر اشاره کرد.همین‌طور بزرگ‌ترین استخر در خاورمیانه متعلق به این مجموعه آبی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که فصل پاییز و زمستان را برای رفتن به این پارک آبی انتخاب کنید. سرسره سقوط آزاد، جمیرا، برج سورج، ترن مستر بلسترز، رودخانه خروشان، قایق و دریاچه یوها از  جذاب‌ترین وسایل سرگرمی و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این پارک آبی به شمار می‌روند.

    اگر قصد سفر به شهر دبی دارین به شما پیشنهاد میکنم به سایت کی سفر مراجعه کنید و قیمت تور لحظه آخری دبی را ملاحظه بفرمائید.

    2 2 - بهترین پارک‌های آبی دنیا - بهترین پارک‌های آبی دنیا

    1. پارک آبی سیام اسپانیا

     این پارک آبی که نامش در صدر بهترین پارک‌های آبی جهان قرار دارد، یکی از بهترین پارک‌ها برای تجربه‌های هیجان‌انگیز می‌باشد و در سواحل  جزایر قناری اسپانیا قرارگرفته است. مساحت این پارک  در حدود 5/18 هکتار می‌باشد و از 3 بخش خانوادگی آدرنالین و استراحت تشکیل‌شده است و هر بخش  انواع سرگرمی‌ها و وسایل بازی مخصوص به خود را دارد. این پارک به اولین پارک آبی سبز در جهان نیز معروف است و دمای آن همیشه به‌طور ثابت بر روی ۲۵ درجه سانتی گراد است. همچنین بزرگ‌ترین موج ساخت بشر با ارتفاع بیش از ۳ متر در این پارک قرار دارد. پربازدیدترین بخش این پارک مربوط به سرسره آبی غول‌پیکری است که ۲۷ متر ارتفاع دارد و امتداد آن در زیر آب از بین آکواریوم خیلی بزرگی می‌گذرد. خلاصه هر آنچه که برای یک خوش‌گذرانی عالی به دنبال آن هستید در این پارک پیدا می‌شود.

    1. پارک آبی منطقه ۴۷ اتریش

     کسانی که برای گذراندن تعطیلات به کشور اتریش سفر می‌کنند بدون شک پارک آبی منطقه ایسنبروک یکی از تفرجگاه‌هایی است که مقصد این گردشگران است. این پارک آبی در فضای بازی در یک دریاچه در ارتفاعات اتریش قرار دارد و در فصل بهار و تابستان گردشگران و  علاقه‌مندان را پذیرا می‌باشد. از وسایل متنوعی که در این مجموعه قرار دارد می‌توان به انواع و اقسام سرسره‌ها؛ مارپیچ‌ها و سکوهای شیرجه اشاره کرد.

    1. پارک آبیآکوآتیکا

    یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی جهان پارک آکوآتیکا در ایالت فلوریدای آمریکا است که شامل بخش‌های مختلفی برای کودکان، غذاخوری، انواع سرسره، رودخانه تنبل و چندین استخر است. یکی از بخش‌های جالب و هیجان‌انگیز مجموعه آبی سرسره بسیار بزرگی است که در انتهای آن‌یک آکواریوم بزرگ دلفین انتظار شما را می‌کشد. همچنین فضای سبز  این پارک و یک ساحل بزرگ شنی نیز از دیگر بخش‌های جذاب موجود در این پارک می‌باشد که این مکان را به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در بین علاقه‌مندان تبدیل کرده است.

    1. پارک آبی ادمونتون

    این پارک که دومین پارک آبی بزرگ سرپوشیده جهان بعد  از پارک تروپیکال آلمان است؛ در یک مرکز خرید در شهر ادمونتون از ایالت آلبرتا در کشور کانادا قرار دارد. این مجموعه  3 استخر،17 سرسره آبی و دو فضای ویژه برای کودکان دارد و بزرگ‌ترین استخر موج سرپوشیده جهان در این پارک آبی قرارگرفته است. همچنین دارای سرسره‌های خیلی مرتفعی است که بلندترین سرسره این پارک چیزی حدود ۲۵ متر ارتفاع دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در مسافرت به کانادا این پارک آبی را فراموش نکنید چراکه درهای این پارک در همه فصول در همه فصول به روی علاقه‌مندان باز است.

    3 1 - بهترین پارک‌های آبی دنیا - بهترین پارک‌های آبی دنیا

    1. پارک آبی واترورلد

    آخرین پارک آبی برتری که به سراغ معرفی آن می‌رویم پارک آبی واتر ورلد در کشور قبرس است که کیفیت خیلی بالایی دارد و تفریحات مهیجی در آنجا انتظار شما را می‌کشد. این پارک آبی دارای تم اساطیر یونان است و از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی موضوعی قاره اروپا نامبرده می‌شود و از زمان تأسیس تاکنون بیش از بیست‌وپنج جایزه و عنوان بین‌المللی را از آن خودکرده است. خوشبختانه در این پارک می‌توان انواع و اقسام بازی‌های جالب را پیدا کرد که نه‌تنها فقط برای بزرگ‌سالان است حتی برای کودکان هم  امکانات ویژه‌ای دارد. سرسره ارابه شکار، حمام آفرودیت، سرسره ماری، سرسره شیرجه و رودخانه ادیسه ازجمله بازی‌هایی است که در این پارک طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به قبرس بازدید و استفاده از این مجموعه را که از جاذبه‌های گردشگری این کشور است فراموش نکنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.