×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فاضلی و خورسندی

فیروز فاضلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات ساختمان سازمان برنامه‌وبودجه رشت با بیان اینکه استان گیلان دارای فعالان رسانه‌ای بسیار خوب فعال است، اظهار کرد: استان گیلان از گذشته تاکنون در حوزه رسانه بسیار خوب عمل کرده و در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال دارند که بسیار به پیشرفت استان و اطلاع‌رسانی کمک می‌کند.

وی با اشاره به تعداد رسانه‌های مجازی و مکتوب در استان گیلان گفت: در سال ۹۸، استان گیلان دارای ۱۵۸ پایگاه خبری، ۵۶ هفته‌نامه، ۲۲ دوهفته‌نامه و ۴۹ ماه‌نامه بود که این امر نشان‌دهنده اهمیت رسانه در استان گیلان است.

مدیرکل فرهنگ استان گیلان با اعلام رتبه گیلان در بین رسانه‌های کشور بیان کرد: رتبه گیلان در تعداد کل رسانه مکتوب و مجازی پنجم، تعداد روزنامه هفتم، نشریات چاپی هفتم و پایگاه خبری سوم در کشور است که باید ارتقا پیدا کند.

فاضلی با اذعان به اینکه بیمه یکی از دغدغه‌های خبرنگاران است، تصریح کرد: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در کشور است که خطراتی را به همراه دارد و بیمه یکی از دغدغه‌های مهم در این حوزه است به‌طوری‌که بیمه‌شدگان فعالان رسانه در استان گیلان سی نفر علاوه بر دیگر بیمه‌شدگان در این حوزه است که باید این آمار افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به پایگاه‌های خبری افزود: رسانه‌های محلی و پایگاه‌های خبری نقش مهمی در بیان مشکلات مردم و استان دارند که می‌تواند برای ارتقای استان مفید باشد به همین دلیل در مجوز دادن به پایگاه‌های خبری سیاه‌وسفید عمل‌نکرده‌ایم.

فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.