پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گلایه تنها عضو خبرنگار شورای شهر آستانه‌اشرفیه از سانسور اخبارش توسط شورا + عکس
    22 مرداد 1398 - 0:01
    شناسه : 157480
    0

    عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه از سانسور اخبارش توسط صفحات فضای مجازی شورا گلایه کرد.

    پ
    پ

    نرجس محمددوست - گلایه تنها عضو خبرنگار شورای شهر آستانه‌اشرفیه از سانسور اخبارش توسط شورا + عکس - آستانه‌اشرفیه

    نرجس محمددوست در واکنش به سانسور اظهاراتش توسط صفحات فضای مجازی شورای شهر آستانه‌اشرفیه، طی دیدگاهی در صفحه مجازی شورا در اینستاگرام نوشت: یکی از طنزهای ممکن این است، تنها عضو خبرنگار شورا، در رسانه متعلق به شورای شهر مطالبش سانسور شود، چند باری عرض کردم در اعتراض به این روند سلیقه ای شورا علاقه‌ای به درج خبر از جانب بنده در این فضا و کانال نیستم.

    پس از بیان این دیدگاه توسط محمد دوست، اخبار منتسب به وی به درخواست او از صفحات فضای مجازی شورای شهر آستانه‌اشرفیه حذف شد.

    photo ۲۰۱۹ ۰۸ ۱۲ ۲۲ ۱۰ ۲۰ - گلایه تنها عضو خبرنگار شورای شهر آستانه‌اشرفیه از سانسور اخبارش توسط شورا + عکس - آستانه‌اشرفیه

    اما محمددوست در نشست با خبرنگاران چه گفت؟

    نرجس محمددوست آئین تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه ضمن عذرخواهی بابت حذف عده‌ای از خبرنگاران از لیست تجلیل عنوان کرد: دیگر مرزها معنا ندارد و خبرنگاران می‌توانند شهرستانی استانی و یا حتی کشوری فعالیت کنند.

    وی افزود: از طرفی قرار بود شب گذشته در مکان دیگری از شما قدردانی شود ولی امروز در ساختمان شورای شهر میزبان هستیم و بهتر بود شایسته‌تر از شما عزیزان تجلیل می‌شد ایده آل ما مراسم دیشب بود که بنا به دلایلی این مراسم لغو شد و بنده و یکی دو عضو دیگر شورا در این موضوع دخیل نبودیم.

    عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه بیان کرد: روز خبرنگار است و هنوز خودم را متعلق به جامعه خبری می دانم و خودم را خبرنگار می‌دانم، اولین فعالیت‌های اجتماعی بنده نیز با سایت خبری آستانه‌اشرفیه بوده است.

    وی با تقدیر از خبرنگارانی که اختصاصاً در حوزه شهر آستانه‌اشرفیه فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: امروز روزی نیست که از عملکردها بگوییم، امروز روز شما است، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن است و بنا به دلایلی سعی می‌کنیم سکوت کنیم و در این روز شنونده باشیم.

    محمددوست با تعریض به سخنان نایب رئیس شورای شهر که « من از رسانه های شهرستان راضی هستم » گفت: بنده اعتقاددارم وقتی مسئولین می‌گویند از رسانه‌ای راضی هستیم کار سخت می‌شود، رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی باید نقد داشته و مطالبه گر باشد و اینکه مسئولی از رسانه راضی باشد اندکی نگران‌کننده است زیرا رسانه چشم تیز و برنده جامعه است.

    عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه در پایان خاطرنشان کرد: بنده به‌شخصه حامی آزادی بیان هستم و ازنظر بنده شما حق‌دارید آزادانه قلم بزنید و مطمئنا آنچه را نگارش می‌کنید برای بنده مشروع و قابل احترام است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.