×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

استقلال - شکست استقلال مقابل پیکان با ذخیره‌ها و شعار هواداران علیه فتحی -

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پیکانشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های فراز امامعلی و شهریار مغانلو به سود پیکان پایان یافت. میلاد باقری دقیقه ۸۹ برای استقلال موفق به گل زدن شد، اما داور آن را مردود اعلام کرد. این بازی نخستین شکست استقلال در دیدارهای تدارکاتی با هدایت استراماچونی بود.

* استراماچونی در ابتدا تیمش را با ترکیب مهدی نوراللهی، میلاد زکی‌پور، شاهین طاهرخانی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی، محسن کریمی، مهدی قائدی، علی دشتی و محمد بلبلی وارد زمین کرد، ترکیبی که در آن بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده شده بود. مرتضی تبریزی، عارف غلامی، میلاد باقری و محمد بلبلی در نیمه دوم وارد زمین شدند.

* تعدادی از هواداران استقلال که از پشت در نظاره‌گر بازی بودند، علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار حیا کن، رها کن سر دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان نیز تهدید به استعفاء کرده بود.

* هواداران استقلال همچنین با دیدن جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال ضمن انتقاد از برگزاری بازی‌های تدارکاتی و تمرینات آبی‌پوشان پشت درهای بسته، شعار زرینچه یادت باشه، هوادار باید باشه، سر دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.