پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کانال‌های بی‌هویت به‌دنبال تخریب مدیران شهری هستند/ همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم / خود را پاسخگوی شهروندان می‌دانیم
    24 مرداد 1398 - 23:52
    شناسه : 157676
    0

    پوریاسری با اشاره به اینکه همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم، عنوان کرد: انتقادات و پیشنهادات سازنده قطعاً در پیشبرد امور و رشد شهر کمک می‌کند و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

    پ
    پ

    پوریاسری - کانال‌های بی‌هویت به‌دنبال تخریب مدیران شهری هستند/ همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم / خود را پاسخگوی شهروندان می‌دانیم - آرمان پوریاسری

     

    آرمان پوریاسری در گفت‌وگو با خبرنگار «با مردم» با اشاره به اقدامات و دستاوردهای چند سال اخیر شهرداری و شورای اسلامی لاهیجان عنوان کرد: طی مدت فعالیت شورای اسلامی پنجم شهر لاهیجان شاهد اقدامات و دستاوردهای خوبی بودیم و شهروندان فهیم آن را لمس کرده‌اند.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با تقدیر از عملکرد شهردار لاهیجان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر علاوه بر کارهای زیرساختی و عمرانی شاهد برگزاری چندین جشنواره فرهنگی و هنری مختلف و همچنین اجرای ایده‌هایی برای اولین بار در لاهیجان بوده‌ایم که این‌ها به رشد شهر و معرفی هرچه بیشتر لاهیجان به‌عنوان یک شهر توریستی و رونق اقتصاد آن کمک می‌کند.

    پوریاسری عنوان کرد: بسیاری از کارهای زیربنایی انجام‌شده کم‌سابقه می‌باشد.

    وی افزود: قطعاً کاستی‌ها و ایراداتی نیز با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و سایر موارد وجود داشته که سعی می‌شود با وجود تمام این مشکلات همچنان در راستای توسعه و پیشرفت عروس شهرهای گیلان گام برداریم.

    پوریاسری با اشاره به اینکه همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم، عنوان کرد: انتقادات و پیشنهادات سازنده قطعاً در پیشبرد امور و رشد شهر کمک می‌کند و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

    وی ادامه داد: گاهی در فضای مجازی و رسانه‌های غیررسمی و از سوی افراد ناشناس مطالبی در جهت شایعه پراکنی و تخریب مدیریت شهری لاهیجان منتشر می‌شود که بدون توجه از کنار آن‌ها می‌گذریم چراکه پاسخگویی و توجه به این مطالب صرفاً از وقت و تمرکز ما برای خدمت به مردم فهمیم می‌کاهد.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه خود را پاسخگوی شهروندان می‌دانیم، تأکید کرد: همواره آماده پاسخگویی به شهروندان فهیم لاهیجان در فضایی صمیمی و رسمی هستیم و سروران گران‌قدر می‌توانند یک هفته زودتر به دفتر شورا اعلام کنند تا مقدمات برگزاری نشستی جهت پاسخگویی به سؤالات مردمان فهیم شهرمان فراهم شود.

    پوریاسری گفت: همیشه هدف و راه ما را خویشتن داری در شورا و شهرداری قرار داده‌ایم و اعلام می‌کنیم هرگونه سؤال پیشنهاد و انتقاد و یا هر مدرک و اسنادی برای پیش برد اهداف شهر دارید ما آماده دریافت آن ها و یا پاسخگویی هستیم.

    وی افزود: بعضی از کانال‌ها بدون هویتی مشخص و یا از خارج کشور هدایت می‌شوند و از رسانه‌های بیگانه الگو برداری می‌کنند، حتی در مواردی دستور می‌گیرند و فقط شایعه پراکنی کرده و به دنبال تخریب مدیران شهری هستند و اسناد جعلی ارائه می‌کنند.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان هدف اصلی شایعه‌پراکنان را ایجاد حس نارضایتی و بدبینی مردم به مدیران شهری عنوان کرد و گفت: البته شهروندان عزیز لاهیجانی خادمان خود را بهتر می‌شناسند و دشمنان کور دل نظام مقدس بدانند هیچوقت به هدفشان نخواهند رسید.

    پوریاسری با تقدیر از تلاش‌های قوه قضایه، نیروهای امنیتی و نظامی، اظهار داشت: در این رابطه افرادی توسط نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و پلیس فتا شناسایی شده و تشکیل پرونده در محاکم قضایی مطرح گردید که انشاالله بعد از صدور حکم نهایی نتیجه به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.