پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشنواره بین المللی ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه / حضور مهمانان خارجی در جشنواره
    27 مرداد 1398 - 16:31
    شناسه : 157792
    0

    اسماعیل تیغ نورد، رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و رئیس کمیسیون ورزشی گفت: این مسابقات در رشته های مشت زنی در رینگ، قیش بازی، طناب کشی، فوتبال گل کوچک، بسکتبال ۳ نفره و والیبال بانوان در حال برگزاریست.

    پ
    پ

    تیغ نورد - برگزاری جشنواره بین المللی ورزشی شهر آستانه‌اشرفیه / حضور مهمانان خارجی در جشنواره - آستانه‌اشرفیه

    اسماعیل تیغ نورد رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و رئیس کمیسیون ورزشی در گفت و گویی با خبرنگار رساگیل، در خصوص مسابقات بین المللی آستانه اشرفیه گفت: این مسابقات شامل مشت زنی در رینگ که بصورت بین المللی برگزار می شود و تا امروز سه کشور افغانستان، آلمان و آذربایجان به قصد شرکت در این مسابقات وارد ایران شدند و کشور ازبکستان نیز به زودی به ایران خواهد آمد.

    وی همچنین تصریح کرد: مسابقات بین المللی آستانه در تقویم فدراسیون های جهانی wfc و wbc ثبت جهانی شده است و همه ساله برگزار خواهد شد.

    تیغ نورد در ادامه گفت: در این مسابقات از بهترین داوران بین المللی دعوت شده است.

    وی همچنین افزود: از مهمانان خارجی شرکت کننده در این تورنومنت می توان از رئیس فدراسیون جهانی bodo از کشور آذربایجان و رئیس کمیته داوران کشور افغانستان نام برد.

    رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه افزود: برای اولین بار در کشور مسابقات رینگی در فضای باز در این جشنواره در حال برگزاریست.

    همچنین دبیر self جمهوری اسلامی ایران و فیروز بخت، قهرمان جهان در رشته کونگ فو و اس کی اف(سبکی از کیک بوکسینگ) برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

    همچنین در این جشنواره مسابقات قیش بازی، طناب کشی، فوتبال گل کوچک، بسکتبال ۳ نفره و والیبال بانوان برگزار می شود و در ساعت ۱۹ روز ۳۱ مرداد در پارک ساحلی شهر آستانه اشرفیه مراسم اختتامیه با اجرای گروه تئاتر و موسیقی دیلمون سیاهکل، از قهرمانان ملی شهرستان آستانه اشرفیه و قهرمانان جشنواره کوچان تجلیل به عمل خواهد آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.