شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همدلی و اتحاد راه برون رفت شهرداری رشت از مشکلات/ نقش آفرینی شورای اسلامی کار در تنش زدایی و ایجاد آرامش/ لزوم فعالیت پر قدرت تعاونی ها
    31 مرداد 1398 - 22:09
    شناسه : 157989
    0

    عصر روز چهارشنبه جلسه اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت در راستای بررسی و رفع مشکلات کارکنان برگزار شد.

    پ
    پ

    photo 2019 08 22 16 27 59 - همدلی و اتحاد راه برون رفت شهرداری رشت از مشکلات/ نقش آفرینی شورای اسلامی کار در تنش زدایی و ایجاد آرامش/ لزوم فعالیت پر قدرت تعاونی ها - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، عصر روز چهارشنبه جلسه اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با دکترحاج محمدی شهردار رشت در راستای بررسی و رفع مشکلات کارکنان برگزار شد.

    دکتر ناصر حاج محمدی در نشست با اعضای شورای کار شهرداری رشت ضمن ابراز خشنودی از موجودیت چنین شورایی در شهرداری رشت اظهار داشت: شوراهای اسلامی کار دارای اختیاراتی قانونی است که به واسطه آن می تواند بازوان توانمند و یار و همراه مدیریت شهری باشد.

    شهردار رشت همدلی و اتحاد کارکنان را برای برون رفت از مشکلات با اهمیت خواند و گفت: شورای اسلامی کار با توجه به اینکه حلقه اتصال مدیریت و کارکنان است می تواند نقش بارزی در ایجاد همدلی ایفا کند‌.

    وی به حل مشکلات تعاونی اعتبار و صندوق قرض الحسنه کارکنان اشاره کرد و گفت: تعاونی های شهرداری رشت باید پر قدرت به فعالیت خود ادامه دهند و در آینده نزدیک برای مسکن کارکنان نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

    شهردار رشت ضمن تاکید بر شفافیت اظهار داشت: شفافیت مسائل اجرایی مد نظر است و باید رابطه های غیر معقول شفاف سازی شود.

    رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت در این نشست با بر شمردن مشکلات پرسنل اظهار داشت: کارکنان شهرداری از مظلوم ترین کارمندان در ادارات و سازمان ها هستند‌ و همواره در همه بحران ها در گرما و سرما حضور دارند.

    جواد شهند به همراهی شورای اسلامی کار با شهردار رشت اشاره کرد و افزود: اعضای شورای کار منتخبین و معتمدین کارکنان هستند و در راستای منافع کارکنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

    بیمه کارکنان، حقوق و رفاهیات از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.