×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان - درخشش نام گیلان در حوزه ورزش مرهون تلاش های اصحاب رسانه است -

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت : اگر چه از روز ۱۷ مرداد و تاریخ پاسداشت روز خبرنگار گذشته است اما بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات تلاشگران عرصه ی خبر تقدیر کنیم.

وی افزود : از طرف جامعه ی ورزشی خسته نباشید می گوییم به اصحاب رسانه و به جرات می توان گفت که فعالیت های اصحاب رسانه را نمی توان با عدد و رقم سنجید.

بخشی با اشاره به فراز و نشیب های کار رسانه اذعان داشت : فعالان عرصه ی خبر باید عشق این کار را داشته باشند و خبر و خبرنگاری ذات هنرمند و دلسوز را می طلبد.

وی با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از زمان تصدی خود تا کنون گفت : در سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ خوشبختانه روزهای خوبی را در ورزش گیلان داشته ایم و توانستیم با کمک اصحاب رسانه ایام خوب ورزش گیلان را اطلاع رسانی کنیم و خرسندیم که این تعامل وجود دارد و تمام تلاشمان را به خرج می دهیم که تعامل با خبرنگاران را افزایش دهیم .

وی ادامه داد : وظیفه ی ما این است که به عنوان یک گیلانی و ایرانی از دولت و برنامه های آن حمایت کنیم و برای حوزه ی ورزش استان نیز رویدادهای مهمی پیش بینی و برخی از این رویدادها بنا به تقویم ورزشی اجرایی شده است.

بخشی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور معاون وزیر ورزش و به میزبانی گیلان در هفته ی گذشته ، اظهار داشت : در المپیاد استعداد یابی در ۴ رشته ی ورزشی از مهمترین المپیادهای کشور است که آینده ورزشی کشور ما را با انتخاب ورزشکاران مستعد رقم می زند و ما با توانمندی استان گیلان میزبان این المپیاد و المپیادهای دیگر هستیم .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ،ورزشکاران استان می توانند در میادین بین المللی برای کشورمان خوش بدرخشند گفت : امیدواریم که شاهد موفقیت ورزشکاران گیلانی را در عرصه بین المللی و علی الخصوص المپیک ۲۰۲۰ باشیم چون سالهای زیادی است که پس از کسب مدال المپیک توسط مرحوم نامجو مدال المپیک دیگری که ورزشکاران گیلانی دریافت کنند، نداشته ایم و امیدواریم که در این دوره از مسابقات المپیک ورزشکاران خطه گیلان موفق و پیروز باشند.

بخشی با یادآوری فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد : دو سهمیه المپیک” هادی پور” و “رهبری” از استان گیلان در سطح بین المللی تقریبا قطعی شده است و امیدواریم که مدال المپیک نیز توسط این عزیزان کسب شود .

وی با قدردانی از اصحاب رسانه افزود : امیدوارم که اصحاب رسانه قوت قلبی برای اداره کل ورزش و جوانان استان باشند و اگر استان گیلان در جایی می درخشد به مدد شما اصحاب رسانه است و امیدواریم که همه ی ما در هر جایگاهی که قرار داریم موجب اعتلای نام گیلان شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.