×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گزارش تصویری جلسات کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان های لنگرود و لاهیجان 8 - منتظر شبکه‌های تلفن همراه پیشرفته باشید/ اعتبار 13 میلیارد تومانی برای توسعه شبکه ارتباطی در لاهیجان و سیاهکل - با مردم

محمدجواد آذری جهرمی روز جمعه در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان لنگرود اظهار داشت: تراکم جمعیت در استان‌های گیلان و مازندران بالاست و همین موضوع سبب اشباع شرایط شبکه نسل چهارم در این مناطق شده است.

وی به بهبود پوشش ارتباطی در استان های گیلان و مازندران در دو هفته گذشته اشاره و اضافه کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای توسعه شبکه های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی لنگرود شامل سه سایت شبکه نسل سوم در روستاها، ۲۰ سایت شبکه نسل سوم در چمخاله و ۲۸ سایت شبکه نسل چهارم در اطاقور است.

به گفته آذری جهرمی ؛ اهتمامی جدی به ارتقاء شبکه های تلفن همراه داریم و گیلان، نخستین استانی است که سایت WLL تلفن همراه در آن ارتقاء یافته تا خدمات ارتباطی بهتری ارائه شود.

وی همچنین به جمع آوری لیست تمامی متقاضیان روستایی لنگرود برای ارائه تلفن ثابت به آنان خبر داد و تحقق این مهم را در سه هفته آینده اعلام کرد.

آذری جهرمی تأکید کرد که با توجه به گردشگرپذیری چمخاله لنگرود، پوشش اینترنت و تلفن همراه این منطقه تا پایان مهرماه انجام شود.

وی در خاتمه سخنانش گفت که ورود گردشگر برای مردم منطقه نعمت است و باید بکوشیم پوشش شبکه های ارتباطی را افزایش دهیم تا مردم از امکانات، بهتر استفاده کنند.

روزانه در ۲۰ روستا ارتباطات توسعه می‌یابد/ ۱۳میلیارد اعتبار برای لاهیجان و سیاهکل اعتبار قابل توجهی است/ ارتباط سه روستا در لاهیجان، لنگرود و سیاهکل به دلیل دزدیده شدن کابل آنها قطع است

همچنین آذری جهرمی در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در فرمانداری لاهیجان با بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی تا دهه فجر امسال صورت می گیرد.

وی به توسعه ارتباطات گیلان اشاره و اضافه کرد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این دو شهرستان اختصاص یافته که اعتبار قابل توجهی است و شبکه های WLL تلفن همراه آنها که مربوط به دو دهه قبل بود، ارتقا یافته که کار بزرگی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع تلفن های قدیمی لاهیجان و سیاهکل رفع شده، خواستار برنامه ریزی و اهتمام مسئولان محلی برای توسعه برق دیلمان شد و افزود: اگر این مشکل حل شود، تا پایان امسال هم فیبر نوری و هم دکل های مسیر ۵۴ کیلومتری سیاهکل به دیلمان انجام خواهد شد.

آذری جهرمی با اشاره به دزدیده شدن کابل های بیش از ۶۰۰ روستا گفت: توسعه ارتباطات در این مناطق، پسرفت داشته و به شرکت مخابرات ایران مهلت داده ایم که تا پایان امسال مشکلات مناطق یادشده را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد : ارتباط سه روستا در لاهیجان، لنگرود و سیاهکل نیز به دلیل دزدیده شدن کابل آنها قطع است که باید تا پایان شهریور این مشکل رفع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.