×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

البسه مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی - برخورد با فروشندگان البسه مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی و مذهبی -

سرهنگ “رضا محمدزاده” در جمع رؤسای اتحادیه‌های پوشاک و آرایشگران گفت: بعضاً در روزهای منتهی به ایام محرم مشاهده‌شده در برخی از مغازه‌ها و دستفروشی‌ها البسه‌های مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی و مذهبی توسط افراد ناآگاه یا سودجو فروخته می‌شود که قطعاً تولید و توزیع این قبیل اقلام از ترفندهای دشمنان در راستای تضعیف باورهای دینی جوانان است.

سرهنگ محمدزاده افزود: با عرضه کنندگان پوشاک خارجی قاچاق با رنگ مشکی تحت عنوان لباس محرمی منقوش به تصاویر ضد مذهبی و موهن و حتی حاوی تصاویر شیطان پرستی برخورد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان دین همواره به اشکال مختلف تلاش می‌کنند که به مبانی اسلامی و اعتقادات مردم خدشه وارد کنند تصریح کرد: مردم دیندار همواره با هوشیاری، درایت و بینش اسلامی با انحرافات و خرافه گرائی مبارزه خواهند کرد.

سرهنگ محمدزاده در ارتباط با عرضه و فروش لوازم و پوشاک منقوش به تصاویر موهن به واحدهای صنفی هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده این قبیل تخلفات به استناد ماده ۲۸ قانون نظام صنفی با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

محمدزاده ضمن تشکر از همکاری، تعامل و همیاری جامعه صنفی با پلیس در مقاطع و ایام خاص از همه مدیران و متصدیان اماکن عمومی خواست، ضمن حضور فعال در مراسم‌های عزاداری محرم با نصب تراکت، بنر و پارچه مشکی بر سر درب واحد صنفی خود، ارادتشان را به اهل‌بیت عصمت و طهارت اعلام کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی در پایان با تأکید بر برخورد با فروشندگان البسه مشکی منقوش به نمادهای ضد دینی و مذهبی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد اینچنینی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و شماره تلفن ۲۱۸۲۱۷۷۳ و ۲۱۸۲۱۷۸۹ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.