×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

3224962 - اپلیکیشنی برای مجبور کردن افراد به رعایت رژیم غذایی -

به گزارش «بامردم» به نقل از آسین ایج، این برنامه به افرادی که نمی‌توانند وسوسه غذاخوردن را بعد از برنامه ریزی برای لاغر شدن کنار بگذارند امکان می‌دهد تا به رژیم غذایی خود وفادار بمانند.

برنامه یادشده بعد از دریافت داده‌های رژیم غذایی و مقایسه آن با اطلاعات دریافتی غذاهای مصرف شده افراد، می‌تواند به افراد در مورد انحراف از رژیم غذایی طراحی شده و اهداف آن هشدار دهد.

معمولاً افراد زیادی برای کاهش وزن به استفاده از رژیم‌های غذایی روی می‌آورند. اما تعداد افرادی که از این رژیم‌ها تبعیت می‌کنند زیاد نیست. علت این مساله فراموشی یا عدم اراده کافی است. برنامه OnTrack از روش‌های آماری و هوش مصنوعی به منظور درک بهتر الگوهای تغذیه‌ای افراد بهره می‌گیرد و از همین رو دقت و کیفیت توصیه‌ها و هشدارهای آن به مرور زمان افزایش می‌یابد.

وقتی این برنامه به این نتیجه برسد که احتمال افزایش مجدد وزن افراد وجود دارد، پیامی حاوی توصیه‌های مختلف به آنها ارسال می‌کند تا از خطرات پیش رو و روش‌های مقابله با آنها مطلع شوند. به عنوان مثال این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی خود می‌تواند به این نتیجه برسد که علت چاق شدن دوباره یک فرد پرخوری در انتهای شب است و خواستار تغییر این رفتار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.