جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 13 شهریور 1398 - 13:08
    شناسه : 158621
    1

    این روز ها تولید محتوا به عنوان اصلی ترین رکن برای سئو و رشد یک سایت در موتور های جستجو است، به این صورت که هر چه محتوای شما طولانی تر، بهینه تر، بر اساس قوانین سئو نوشته شده و همین طور کپی نباشد، کپی بودن محتوا تمامی زحمات شما را به باد می دهد، در واقع خزنده های […]

    پ
    پ

    1 - اصول تولید محتوا و خرید بک لینک برای سایت - اصول تولید محتوا

    این روز ها تولید محتوا به عنوان اصلی ترین رکن برای سئو و رشد یک سایت در موتور های جستجو است، به این صورت که هر چه محتوای شما طولانی تر، بهینه تر، بر اساس قوانین سئو نوشته شده و همین طور کپی نباشد، کپی بودن محتوا تمامی زحمات شما را به باد می دهد، در واقع خزنده های گوگل به صورت ویژه ای روی این مورد حساس هستند و وقتی سایت شما از متن کپی استفاده کند به هیچ عنوان رتبه خوبی در گوگل نمی گیرد.

    بیشتر مردم نیز تنها صفحه اول و در نهایت چند سایت اول گوگل را چک می کنند و قطعا کسی به صفحه دهم نخواهد آمد.

    بعلاوه این که در محتوا باید به اندازه کافی از تصویر، گاه محتوای ویدیویی و همین طور لینک استفاده شده باشد، این لینک ها هم باید داخلی و هم به خارج از سایت و پیوند به آدرسی دیگر باشد.

    شما در درجه اول باید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت خود را بیابید، این کلمه های کلیدی نباید خیلی تکراری و همین طور پر استفاده باشد، در عین حال باید استفاده از آن ها منطقی باشد.

      2 - اصول تولید محتوا و خرید بک لینک برای سایت - اصول تولید محتوا

    چگونه محتوای بهینه تولید کنیم؟

    در تولید محتوا نوشتن عنوان مطلب نیز باید به خوبی انجام شود، در صورتی که حس می کنید ممکن است عنوان شما بسیار کوتاه باشد، چند کلمه مهم دیگر که جز عبارات کلیدی است به آن اضافه کنید، این کار هم گستره عظیمی از بازدید کننده را در بر خواهد گرفت و هم سبب می شود که بر اساس قوانین سئو سایت شما در شرایط خوبی به سر ببرد.

    از طرفی دیگر بک لینک ها نیز بسیار مهم هستند، شما نمی توانید بک لینک های ارگانیک و با کیفیت را به صورت رایگان در اینترنت ثبت کنید، این کار به مراتب سخت تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

    برخی از سایت های بزرگ این کار را با فروش بک لینک انجام می دهند، لینکی همراه با انکرتکست مورد نیاز شما به سایتتان می هند و در قبال آن هزینه ای دریافت می شود.

    فراموش نکنید که ربات های گوگل روی لینک های یک سایت هم به داخل و هم به آدرس های خارجی حساس هستند و آن ها را ایندکس و بررسی می کنند.

    خرید بک لینک های طبیعی

    خرید بک لینک نیز باید با دقت انجام شود، چون گوگل به راحتی قابلیت شناسایی لینک های تقلبی و بی کیفیت را دارد و این مسئله سبب بروز مشکلات زیادی می شود. سایت شما پنالتی شده و حتی در بهترین وضعیت هیچ تاثیری روی رتبه شما نخواهد داشت.

    گوگل در بخش عمده ای از کار خود بر اساس کلمات کلیدی و لینک های آن به سایت شما از دیگر آدرس ها و صفحات اینترنتی به شما رتبه می دهد، بخصوص اگر وب سایت تازه تاسیسی دارید که حتی توسط گوگل ایندکس معمولی نیز نخواهد شد.

    نیاز به استفاده از اعتبار دیگر وب سایت ها به شدت در این گونه موارد احساس می شود و اگر این کار به درستی انجام نشود نیز در همان ابتدا مشکل بزرگ تر از صرفا دیر ایندکس شدن خواهد بود.

    در کنار بک لینک های طبیعی، شما در این مدت باید سعی کنید که محتوا خوبی روی وب سایت تولید و در نهایت منتشر کنید، محتوای خوب باید دارای تعداد مناسبی کلمه کلیدی و عبارات مرتبط با موضوع سایت باشد.

    از ابزار های بهینه سازی وب سایت نیز استفاده کنید. برای صفحات خود لینک بسازید، می توانید با سفارش رپورتاژ آگهی به وبسایت های معتبر بک لینک های با کیفیتی بدست بیاورید.

      3 - اصول تولید محتوا و خرید بک لینک برای سایت - اصول تولید محتوا

    تولید متن و مقاله سئو شده

    توجه فرمائید که تولید محتوای بهینه و سئو شده مطابق قوانین گوگل به صورت دوره ای متفاوت خواهد بود، شما باید در حین نوشتن یک موضوع و مقاله روی وب سایت خودتان، الگوریتم های گوگل را چک کنید.

    طولانی نوشتن بهترین ایده برای سئوی محتوا است، البته که محتوایی بنویسید که مورد نیاز یک کاربر است. او وقتی مطلب شما را می خواند احتمالا بار ها نیز به آن مراجعه می کند و حتی به دیگران نیز پیشنهاد داده و با آن ها به اشتراک می گذارد.

    ایجاد لینک های داخلی، لینک به تگ های سایت و همین طور موضوعات و دسته بندی ها نیز روش ایده آلی برای رشد سئو در محتوا است که توسط بسیاری از نویسندگان مطلب نادیده گرفته می شود. گوگل ترجیح می دهد مطالب طولانی تر را در رتبه بندی جای دهد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.