×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

منطقه آزاد انزلی - انعقاد توافق‌نامه ساخت اسکله رو در مجتمع بندری کاسپین با قرارگاه خاتم‌الانبیا -

امین افقی عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی در بندرانزلی با اشاره به انعقاد توافق‌نامه ساخت اسکله رو رو در مجتمع بندری کاسپین اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اسکله کشتی‌های رو رو را در مجتمع بندری کاسپین می‌سازد.

وی با بیان اینکه ساخت یک پست اسکله رو رو به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های بندری مجتمع بندری کاسپین در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: هم‌اکنون سه پست اسکله از فاز نخست مجتمع بندری کاسپین ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیات احداث دو پست باقی‌مانده این فاز را در مرحله اجرا دارد.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به بهره‌برداری موج شکن بال شرقی این مجتمع افزود: ساخت موج‌شکن بال شرقی مجتمع بندری کاسپین پیش‌از این از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این منطقه انجام‌شده و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

افقی با بیان اینکه کشتی‌های رو رو برای حمل خودرو و سایر محموله‌های طراحی‌شده که روی چرخ قرار دارند استفاده می‌شوند، تصریح کرد: کشتی رو رو دارای پل‌های متحرکی است که امکان ورود و خروج وسایل نقلیه موتوری به داخل کشتی را فراهم می‌سازد درنتیجه کاهش زمان و هزینه‌های حمل‌ونقل به همراه افزایش ضریب ایمنی ترانزیت کالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع اسکله‌های عنوان می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.