شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس هیات هندبال لنگرود هم استعفاء داد
    15 شهریور 1398 - 19:12
    شناسه : 158678
    0

    روز گذشته سیدرحمان موسوی رئیس هیات هندبال شهرستان لنگرود با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان, استعفای خود را تقدیم کرد.

    پ
    پ

     

    525002 136 - رئیس هیات هندبال لنگرود هم استعفاء داد -روز گذشته سیدرحمان موسوی رئیس هیات هندبال شهرستان لنگرود با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان, استعفای خود را تقدیم کرد.

    در متن استعفای رئیس پیشین هیات هندبال لنگرود آمده است:

    ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود – جناب آقای ناصر شهدی

    سلام علیکم

    خداوند را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع بانشاط و صمیمی ورزش لنگرود و هندبال گیلان در دوران مدیریت حضرتعالی سپری کرده ام و باور دارم که طی این مدت بهره فراوانی از آموزه های اخلاقی, انسانی, علمی و مدیریتی جنابعالی و رئیس پیشین هیات استان نصیب حقیر گردیده است.

    اذعان دارم به این حقیقت که تمام آنچه در هندبال لنگرود محقق گردید, لطف پروردگار, حمایت ها و دلگرمی های بهروز عباسی(رئیس سابق هیات هندبال استان), سرکار خانم بخشی(مدیرکل محترم ورزش و جوانان گیلان) و شخص شما بعنوان رئیس اداره شهرستان بوده است.

    اینجانب ضمن تشکر فراوان از همه دوستان و خانواده دوست داشتنی هندبال گیلان, اعتراف می کنم که در یکسال گذشته از آقای لاهوتی و خانم بخشی گرفته تا شهردار لنگرود و رئیس اداره ورزش, همه کنار ما بودند.

    در خاتمه با عنایت به اتمام مدت وظایف محوله, استعفای خود را اعلام و برای کلیه همکاران و خانواده بزرگ هندبال آرزوی سربلندی و بهروزی در سایه عنایات حضرت امام عصر(عج) را از خداوند بزرگ خواستارم.

    باتشکر

    سیدرحمان موسوی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.