شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فضای خدمت در زندان ها بسیار زیاد است/ رسانه‌ها نگرش جامعه را نسبت به زندانیان تغییر دهند
    16 شهریور 1398 - 20:57
    شناسه : 158722
    0

    مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گیلان از اصحاب رسانه خواست تا نگرش جامعه را نسبت به زندانیانی که ناخواسته به زندان کشانده می‌شوند را تغییر دهند.

    پ
    پ

    - فضای خدمت در زندان ها بسیار زیاد است/ رسانه‌ها نگرش جامعه را نسبت به زندانیان تغییر دهند -

    سید حمید حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن اجلاس اداره کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه رسانه اسلامی در تربیت و الگوسازی مدیران پاک دست اثر گذار است، اظهار کرد: همه مدیران باید در قبال مدیران پاسخگو باشند و این خبرنگاران هستند که در تغییر نگرش‌های جامعه اثرگذار است.

    وی با بیان اینکه علیرغم زندانیان مجرم و تبهکار عده‌ای ناخواسته زندان کشانده می‌شوند، افزود: رسانه‌ها بلید نگرش جامعه و بینش افراد را نسبت به عده کثیر زندانیان که ناخواسته به زندان کشیده شده‌اند تغییر دهند.

    مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان با اشاره عملکردهای صورت گرفته در سطح زندان‌های استان گفت: فضای خدمت در عرصه‌های اشتغال، زندانبانی، عمران، رفاه، بهداشت و سایر موارد در زندان ها بسیار زیاد است و خبرنگاران می‌توانند با دلسوزی و احساس مسؤولیت در افزایش عملکرد اداره کل همکاری کنند.

    حسینی با اشاره به باز بودن عرصه خدمات رسانی اصحاب رسانه در افزایش عملکرد سازمان زندان‌ها تصریح کرد: کار اداره کل زندان‌ها تنها زندانی کردن افراد نیست بلکه ارائه خدمات آموزشی، اشتغال، روانشناختی و بازپروری در دستور کار سازمان زندان‌ها است و لازم است اصحاب رسانه در راستای اعتلای جامعه در سالم‌سازی و هدایت جامعه بیشتر همکاری کند.

    وی با بیان اینکه باید عملکرد مدیران شفاف باشد، گفت: در آینده نزدیک نشست خبری و بازدید اصحاب رسانه در یکی از زندان‌های گیلان برگزار خواهد شد تا مردم با عملکرد اداره کل سازمان‌ها بیشتر آشنا شوند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.