شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار رشت در روزهای بحرانی و آب‌گرفتگی در شاهرود چه می‌کند؟
    18 شهریور 1398 - 15:03
    شناسه : 158781
    0

    در حالی که براثر بارندگی شدید شب گذشته، معابر و مسیرهای اصلی و فرعی رشت دچار انسداد و مردم رشت در ترافیک شدید با آب‌گرفتگی دست‌وپنجه نرم می‌کردند، خبر رسیده که شهردار رشت برای گذراندن تعطیلات در شهر خود، شاهرود به سر می‌برد.

    پ
    پ

    ذاکری - شهردار رشت در روزهای بحرانی و آب‌گرفتگی در شاهرود چه می‌کند؟ - بهراد ذاکری

    دکتر بهراد ذاکری، رییس کمیسیون بهداشت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در مصاحبه‌ای به نبود شهردار در ایام بحرانی معترض شد.

    ذاکری با اعلام اینکه قطعاً مشکلات آب‌گرفتگی شهر رشت در کوتاه‌مدت حل نمی‌شود و بودونبود مسئولین در حوادث غیرمترقبه نقش چندانی در حل مشکلات ندارد تاکید کرد: اما قطعاً حضور شهردار و مسئولین عالی‌رتبه خدمات شهری در ساعات بحرانی در سطح شهر و پست مدیریتی ازنظر قانونی و اخلاقی الزامی است.

    ذاکری خطاب به حاج محمدی گفت: این‌همه هزینه برای اسکان و خدمات رفاهی شما صورت گرفته است، بابت هر ساعت حضور شما در رشت هزاران تومان از جیب بیت‌المال و سهم و حق قانونی رشتی‌ها هزینه می‌شود و این حق مردم است که حضور شهردارشان را در ساعات بحران در شهر ببینند.

    این عضو شورای شهر رشت با اشاره به رفتارها و عملکرد حاج محمدی در روزهای نخست آغاز به کار او در شهرداری رشت گفت: ایشان با شواف و حرکت‌های عجیب‌وغریب نیمه‌شب به مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها زنگ می‌زدند و سرزده به ادارات تابعه شهرداری سر می‌زدند که وانمود کنند مدیر پیگیری هستند و امروز که باید خودشان ایفای مسئولیت کنند، شانه خالی نموده و مشخص نیست کجا هستند؟

    این عضو شورا با اشاره به ضعف‌ها و مشکلات طرح جمع آوری آب‌های سطحی رشت گفت: متأسفانه تاوان ندانم‌کاری برخی مسئولین و پیمانکاران، به دوش مردم نجیب و شریف رشت میفتد و اندک بارندگی‌ای این شهر را دچار مشکلات و

    معضلات فراوانی می‌کند. بهراد ذاکری در پایان تأکید کرد: آقای شهردار بداند که رشت را فقط در لحظات خوش و خوش‌پوشی و خوش‌گردی میزبان خود نداند، بد نیست چکمه بپوشد و بی‌ترس از پریشان شدن زلف خود زیر باران کنار مردم رشت باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.