سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دریافت ورودی غیرقانونی در ماسوله؟! / دادگستری برخورد خواهد کرد؟ + فیلم و عکس
    19 شهریور 1398 - 1:32
    شناسه : 158782
    0

    با وجود اینکه دریافت ورودی در مناطق سیاحتی و … گیلان غیرقانونی اعلام‌شده، اما همچنان برای ورود به شهر تاریخی ماسوله از مسافران و گردشگران ورودی دریافت می‌شود.

    پ
    پ

    ورودی غیرقانونی در ماسوله - دریافت ورودی غیرقانونی در ماسوله؟! / دادگستری برخورد خواهد کرد؟ + فیلم و عکس - احمد آقایی

    یکی از مخاطبین فرهیخته رسانه خبری «بامردم»، با ارسال فیلمی برای تحریریه این پایگاه خبری از دریافت ورودی در شهر ماسوله علی‌رغم اعلام ممنوعیت این کار توسط دادگستری استان خبر داد.

    این روزها به خاطر مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در این شهر که قدمتی تاریخی نیز دارند، هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و جهان به ماسوله می‌آیند و مبالغ بسیاری از آن‌ها دریافت می‌شود.

    جالب‌توجه آنکه در قسمت بالایی قبوض دریافتی کلمه «اتوماسیون پارکینگ» نوشته و زمان ورود خودرو 17:20 و زمان خروج آن تنها دو دقیقه بعد یعنی 17:22 دقیقه ذکرشده است!

    این در حالی است که به‌طور مثال این خودرو حدود 4 ساعت در شهر تاریخی ماسوله حضورداشته است.

    ورودی در ماسوله - دریافت ورودی غیرقانونی در ماسوله؟! / دادگستری برخورد خواهد کرد؟ + فیلم و عکس - احمد آقایی

    به گزارش «بامردم»، چندی پیش احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گیلان اخذ عوارض ورودی در سواحل دریا و طرح‌های سالم‌سازی، شهرهای زیارتی مانند امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق و شهر تاریخی “ماسوله” را طبق قانون ممنوع خواند و ابراز داشت: کسی حق ندارد در ورودی این مناطق و اماکن از مردم تحت عنوان عوارض ورودی وجهی طلب کند.

    او گفته بود: بر اساس قانون اخذ ورودی سواحل دریا، مناطق سیاحتی، اماکن زیارتی، تفرج‌گاه‌ها، مناطق تاریخی، جنگل و طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “دریافت ورودی غیرقانونی در ماسوله؟! / دادگستری برخورد خواهد کرد؟ + فیلم و عکس”
    1. نرخ ها لحظه ای با دلار بالا میره به صورت انلاین ولی وقتی دادگستری استان چنین دستوری میده کسی نمیشنوه و عمل نمیکنه یا دادگستری حرفش معتبر نیست یا همدسته که پیگیری نمیکنه
      وگرنه از ما که یه شهر فاصله داریم تا ماسوله دیگه نباید عوارض بگیرن مثلا این خاک واسه ماس

      پاسخ
    2. نرخ ها لحظه ای با دلار بالا میره به صورت انلاین ولی وقتی دادگستری استان چنین دستوری میده کسی نمیشنوه و عمل نمیکنه یا دادگستری حرفش معتبر نیست یا همدسته که پیگیری نمیکنه
      وگرنه از ما که یه شهر فاصله داریم تا ماسوله دیگه نباید عوارض بگیرن مثلا این خاک واسه ماس

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.