×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

شوماخر - شوماخر پس از ۶ سال از کما بیرون آمد - شوماخر

شوماخر که به خاطر بروز سانحه حین اسکی در کوه های آلپ دچار آسیب شد مدت شش سال است در کما به سر می برد و چندی پیش به صورت مخفیانه به بیمارستانی در پاریس انتقال داده شد تا تحت درمان با استفاده از یک شیوه محرمانه قرار بگیرد.

حالا گفته میشود یک جراح حرفه ای که کشفیات زیادی هم با استفاده از سلول های بنیادی در کارنامه خود داشته این اسطوره مسابقات فرمول یک را در بیمارستان Georges Pompidou فرانسه درمان کرده و به زندگی باز گردانده است.

نشریه Le Parisien نیز در خبر صبح امروز خود ادعا کرد که در روش درمانی مورد استفاده برای شوماخر سلول های بنیادی کاهش دهنده تورم به وی تزریق شده اند و به محض انتقال وی به بیمارستان یاد شده، تدابیر امنیتی سفت و سختی در این بیمارستان حاکم شده است.

مدیر برنامه های شوماخر از اظهارنظر در رابطه با به هوش آمدن وی امتناع کرد و تاکنون هیچ بیانیه رسمی در این رابطه از سوی بیمارستان محل اقامت وی در رابطه با وضعیت سلامتی اش منتشر نشده است.

با این حال اما روزنامه فرانسوی که گزارش به هوش آمدن شوماخر را منتشر کرده به نقل از یک پرستار که خواسته نامش فاش نشود ادعا کرده که او علائم بازگشت به زندگی را از خود نشان داده است.

بله من از او مراقبت میکنم و میتوانم به شما اطمینان دهم که به هوش آمده است.

Le Parisien در ادامه گزارش خود آورده است که شوماخر در بدو ورود به بیمارستان مورد استقبال پروفسور فیلیپه مناش قرار گرفته؛ جراح قلب فرانسوی که در سال ۲۰۱۴ میلادی به خاطر نجات جان یک بیمار مبتلا به نارسایی قلبی با کمک سلول های بنیادی نامش بر سر زبان ها افتاد.

2150687 369 - شوماخر پس از ۶ سال از کما بیرون آمد - شوماخر

شوماخر بعد از سانحه اسکی در دسامبر سال ۲۰۱۳ و وارد آمدن آسیب جدی به سرش، در منزل خانوادگی اش واقع در لوزان سوئیس نگهداری می شد و از آن زمان تاکنون خبرهای اندکی در رابطه با وضعیت سلامتی وی منتشر شد.

در ژانویه سال گذشته خانواده شوماخر به بهانه پنجاهمین سال تولد وی بیانیه ای منتشر کرده و در آن اعلام داشتند هر کاری که امکانش باشد انجام می دهند تا قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک را از مرگ نجات دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.