پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41435 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و استاندار گیلان از مجتمع دانشگاهی لاکان رشت/ علی نوبخت:گیلان از بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی برخوردار می‌شود
    23 شهریور 1398 - 20:31
    شناسه : 158995
    0

    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی برای گیلان پیش بینی شده و استان از این مرکز درمانی برخوردار می‌شود.

    پ
    پ

    دانشگاهی لاکان - بازدید رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و استاندار گیلان از مجتمع دانشگاهی لاکان رشت/ علی نوبخت:گیلان از بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی برخوردار می‌شود - مجتمع دانشگاهی لاکان

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا، در این بازدید ارسلان زارع استاندار گیلان، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، فرماندار رشت و جمعی دیگر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

    نوبخت با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در گیلان به مدیریت استان بر می گردد، خاطر نشان کرد: نقش ما در کلان پروژه های ملی این بود که احداث بیمارستان هزار تخت‌خوابی را برای این استان در رشت به تصویب برسانیم و کار را به لحاظ قانونی انجام دادیم.

    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار بر این شد که یکی از مدیران باسابقه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، تنها مدیر پروژه بیمارستان هزار تختخوابی باشد.

    وی در ادامه با اشاره به بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در حال ساخت در سایت لاکان رشت خاطرنشان کرد: تلاش این است تا عملیات سفت کاری این بیمارستان تا پایان سال آینده به پایان برسد و در مرحله بعدی به دنبال کارهای تجهیز باشیم تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

    نوبخت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی برای حفظ سلامتی افراد از جمله استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسوران و رعایت نکات ایمنی توسط کارگران ساختمانی تصریح کرد: علاوه بر رعایت موارد ایمنی از سوی مردم، وظیفه ما نیز اینست که بستر را برای سلامت آحاد جامعه فراهم کنیم.

    وی پرخاشگری را زمینه بسیاری از بیماری ها دانست و اظهار داشت: بیماری های واگیر در کشور ما مهار شده و در زمان حاضر بیماری های غیرواگیر زیاد شده که با رفتارهای مردم ارتباط دارد.

    همچنین استاندار گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به حمایت دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اتمام پروژه‌های درمانی اظهار داشت: در تلاشیم که با حمایت دولت بیمارستان‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های لنگرود، تالش و رشت را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

    زارع با بیان اینکه دولت برای اتمام بیمارستان‌های نیمه ‌تمام در شهرستان‌های لنگرود و تالش دارای برنامه‌ریزی دراز مدت در این عرصه است تأکید کرد: اتمام بیمارستان هزار تخت‌خوابی سایت لاکان رشت مستلزم مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی است و تصمیمات لازم در رابطه با آن اتخاذ می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.