پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید سرپرست معاونت شهر سازی و معماری از دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت
    11 شهریور 1398 - 1:31
    شناسه : 159120
    0

    روز یکشنبه دهم شهریور ماه ۹۸ سرپرست معاونت شهر سازی و معماری شهرداری رشت از دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ بازدید کرده و با دست اندرکاران این بخش گفت و گو نمود.

    پ
    پ

    31 04 620x410 - بازدید سرپرست معاونت شهر سازی و معماری از دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت -

    رضا ویسی در جریان این بازدید در سخنانی گفت: بررسی دقیق پرونده ها و تسریع در فرآیند صدور رای توسط شعب کمیسیون ماده ۱۰۰ می تواند در جلوگیری از تخلفات ساختمانی نقشی بسیار مهم داشته باشد.

    وی تاکید نمود: کارکنان دبیرخانه این کمیسیون همواره به عنوان بازوان پرتوان شهرداری می توانند در تسریع کارها تاثیراتی چشمگیر داشته باشند.

    در ادامه این برنامه فاطمه مهاجر رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ و یکی از دبیران شعبات، در باره چگونگی تشکیل و ارسال پرونده ها به وسیله شهرداری های مناطق به دبیرخانه کمیسیون و همچنین تامین سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز پیشنهاد هایی ارائه کرد که مورد توجه و امعان نظر رضا ویسی قرار گرفت.

    سرپرست معاونت شهر سازی و معماری شهرداری رشت همچنین در جریان این برنامه بازدید قول همه گونه همکاری برای حل مسائل مربوطه را به دست اندرکاران کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری داد و گفت: تلاش می کند تا مرحله به مرحله از مسائل و مشکلات متعدد این کمیسیون حل و مرتفع شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.