×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کریم خورسندی - اعزام اصحاب رسانه گیلان به مشهد مقدس اقدامی بی‌نظیر بود - اصحاب رسانه گیلان

کریم خورسندی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال طی هماهنگی های صورت گرفته با ادارات و سازمان ها در تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار، دکتر نوبخت نیز از این امر مستثنی نبود و از خبرنگاران استان در سازمان برنامه و بودجه گیلان تجلیل کرد و بنا به پیشنهاد جامعه رسانه ای گیلان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس از طریق قطار، توسط دکتر نوبخت مورد موافقت قرار گرفت و ایشان ماموریت پیگیری این سفر را بر عهده خانه مطبوعات گیلان گذاشتند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان افزود: بر همین اساس ضمن هماهنگی با مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان و تشکیل جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات مصوب گردید که خبرنگاران استان به همراه خانواده درجه اول خود به این سفر زیارتی اعزام شوند و خوشبختانه این موضوع با پیگیریهای صورت گرفته جامه عمل پوشانده شد.

وی خاطر نشان کرد: برهمین اساس در بازه زمانی مشخصی از اصحاب رسانه خواسته شد که اقدام به ثبت نام کنند و با توجه به حجم اصحاب رسانه گیلان و محدودیت ظرفیت سفر با قطار، اولویت اعزام با اعضای خانه مطبوعات گیلان در نظر گرفته شد و البته نهایتا تعداد زیادی از خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات نیز توانستند در این سفر حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: شرایط به گونه ای رقم خورد که تعداد زیادی از افراد غیر عضو در خانه مطبوعات و خانواده های آنان نیز توانستند ثبت نام کرده و به سفر مشهد اعزام شوند.

خورسندی ضمن تشکر از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: با هماهنگی دفتر دکتر نوبخت تامین اعتبار مالی این سفر در روزهای پیش از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان انجام شد و با موافقت دکتر نوبخت هزینه سفر از طریق ارشاد اسلامی وصول و طی تفاهم نامه ای به حساب خانه مطبوعات واریز شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات گیلان ظرف ۲۴ ساعت با توجه به دریافت اعتبار مربوطه، سریعا برای تهیه بلیت قطار و رزرو هتل از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر اقدام شد که نهایتا زمان حرکت در ساعت ۶:۴۵ دقیقه عصر روز عاشورا (سه شنبه ۱۹ شهریور) مقرر شد و عزیزان خبرنگار به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان عنوان کرد: اقدام جناب آقای دکتر نوبخت لطف بزرگی به جامعه رسانه گیلان بود و سفر زیارتی مشهد با این حجم و تعداد از اصحاب رسانه و هزینه چشمگیر آن یک اقدام بی نظیر در نوع خود بود که به لطف و عنایت دکتر نوبخت صورت گرفت و اصحاب رسانه خاطره خوشی از این سفر تجربه کردند.

خورسندی افزود: ضمن پوزش از عزیزانی که به هر دلیلی نتوانستند در این سفر همراه کاروان اصحاب رسانه گیلان باشند و تشکر از سعه صدر این عزیزان که برای توسعه استان همواره تلاش کرده و زحمت می کشند، انشاالله در برنامه های رفاهی آتی خانه مطبوعات گیلان در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص این سفر گفت: متاسفانه برخی ها در مورد همه چیز و همه کس اعتراض می کنند و به ناحق تهمت هایی را روا داشته و مسایلی را عنوان می کنند که با واقعیت ها تناقض دارد و این اظهارات در شان اصحاب رسانه گیلان نیست و زحمات برخی از دست اندرکاران را زیر سوال می برد.

خورسندی ادامه داد: پیگیری های سفر زیارتی مشهد بر اساس مصوبات هیات مدیره و بر طبق اساسنامه خانه مطبوعات با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت بخش اداری و مالی وذیحسابی این اداره صورت گرفت و تمامی مستندات مالی بر اساس تفاهم نامه های انجام شده توسط بازرسین خانه مطبوعات و ناظران ارشاد مورد بازبینی قرار می گیرد و حاشیه هایی که از سوی برخی ایجاد می شود متاسفانه باعث تشویش اذهان عمومی شده و به بدنه خانه مطبوعات گیلان که یک نهاد صنفی است، آسیب می زند.

وی عنوان کرد : بداخلاقی ها و سیاه نمایی های صورت گرفته از سوی برخی افراد معلوم الحال تنها موجب ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین جامعه رسانه ای گیلان شده و به هیچ وجه سنخیتی با واقعیت ها و اقدامات صورت گرفته ندارد و جز تضعیف وحدت و وفاق موجود رسانه ای استان نخواهد داشت!

خورسندی در خاتمه متذکر شد: هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان باتمسک به الطاف حضرت حق و حمایت های متولیان امر و بدون توجه به سمپاشی های افراد بدبین و مغرض به راه خود با قدرت ادامه می دهد و در یک کلام قضاوت و داوری در مورد عملکرد را به افکار و اذهان عمومی و اصحاب رسانه گیلان می سپارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.