پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیاتی از علت حادثه‌ مرگبار کودک ۸ ساله در آزادی/ پیمانکار دستگیر شد
    26 شهریور 1398 - 20:36
    شناسه : 159285
    0

    رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از وقوع حادثه شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران، با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست این ورزشگاه بازداشت شد.

    پ
    پ

    مرگبار کودک ۸ ساله در آزادی - جزئیاتی از علت حادثه‌ مرگبار کودک ۸ ساله در آزادی/ پیمانکار دستگیر شد -

    سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار داشت:پس از وقوع حادثه شب گذشته در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام محترم قضایی آغاز شد.

    وی افزود: پیمانکار نصب داربست دستگیر و در بازداشت است.

    رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در جریان است.

    کودک هشت ساله پس از بازی فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به علت آنچه برق‌گرفتگی اعلام شد جان باخت.

    این فرد در مقابل گیت خروجی ورزشگاه آزادی به دلایل نامشخص دچار برق گرفتگی شد. برخی گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است او به دلیل اینکه سیم برق روی داربست افتاده بوده فوت کرده است.

    همچنین در برخی گزارش های دیگر آمده است: این پسر فرزند یکی از دکه دارهای بعد از گیت ورودی استادیوم بوده و بر اثر برق کشی غیر فنی جان خود را از دست می دهد.

    سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی پس از این حادثه در گفت‌وگویی اعلام کرده که “سهل‌انگاری و خطای پیمانکار موجب فوت این پسر بچه شده و موضوع ارتباطی به گیت‌های فروش بلیت ندارد”.

    این در حالی است که پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت‌وگویی درباره جزییات این حادثه گفته که “عماد صفی‌یاری که پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک ورزشگاه را داشته دچار برق‌گرفتگی شده و فوت کرده است”.

    پیمانکار مربوطه نیز بعد از دستگیری در اولین توضیحاتش گفته است: «من گناهکار نیستم چون برقکار ورزشگاه فرد دیگری بوده است.»

    به گزارش حرف تازه، با وجود خبر های متعدد و گاه متناقض در خصوص این اتفاق، آنچه مسلم است ناایمن بودن بسیازی از ورزشگاه هااست و انتظار می رود با سختگیری های بیش از پیش ورزشگاه های کشور به استانداردهای بین المللی نزدیک شوند تا در آینده شاهد اتفاقات ناگوار کمتری باشیم. این نخستین بار نیست که حادثه ای تلخ در یکی از ورزشگاه های کشور رخ می دهد و قطعا عدم برخورد قاطع با متخلفینی که عامدانه یا غیر عامدانه در به وجود آمدن این وضعیت نقش آفرینی کرده اند منجر به تداوم این حوادث تلخ خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.