×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رتبه الکسا، نشان دهنده محبوبیت سایت شما در سطح کشوری و جهانی بوده و یکی از بهترین شیوه های ارزیابی وب سایت ها در دنیای امروز به شمار می رود. برای بهبود رتبه الکسیا سایت خود باید چه کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از مدیران سایت ها از متخصصین سئو سایت می پرسند و بسیاری از متخصصین هم بهینه سازی سایت را پیشنهاد می دهند. البته بهینه سازی در بهبود رتبه الکسا دارای اهمیت بسیار زیادی است و خود الکسا ابزاری برای شناخت بهتر سئو و بهبود سئو ارائه می دهد ولی مهم ترین اصل در دید الکسا برای بهبود رتبه، میزان بازدید از یک وب سایت و مدت زمان بازدید از وب سایت شما به طور میانگین اهمیت بسیار زیادی دارد. دو نکته فوق می تواند به شما کمک کند تا بهبود رتبه الکسا را تجربه کنید. در ادامه نیز برخی از راهکارهای جهانی برای بهبود رتبه الکسا را ارائه خواهیم داد.

بهبود رتبه الکسا - چگونه رتبه الکسا سایت را بهبود بخشیم ؟ - admecindia

بهبود رتبه الکسا

جادوی استفاده از کلمات کلیدی و بهینه سازی به صورت مهندسی شده

استفاده از کلمات کلیدی که سایر وب سایت های رقیب برای جذب بازدید کننده استفاده می کنند را برای بهبود رتبه الکسا می توانید جمع آوری کرده و از آن ها در متن ها استفاده کنید. به بازدیدکنندگان بها بدهید و آن ها را تشویق کنید از لینک های داخلی استفاده کنند. بک لینک های خارجی از وب سایت های دیگر برای ورود به وب سایت خودتان را اضافه کنید و خواهید دید در مدت زمان سه ماه می توانید جادویی در بهبود رتبه الکسا داشته باشید. استفاده از خدمات شرکتی برای بهبود رتبه الکسا نیز در دسترس مدیران وب سایت ها می باشد. به طور کلی می توان گفت که بهبود رتبه وب سایت وقت گیر است و نیاز به تجربه و مهندسی بهینه سازی تقریبا پیچیده ای دارد. به همین دلیل امروزه بسیاری از وب سایت ها برای بهبود رتبه الکسا خود به صورت تضمینی، بهینه سازی و بهبود رتبه الکسا را برون سپاری می کنند. در سازمان های تخصصی شده امروزی، برون سپاری یکی از بهترین راهکار های دریافت خدمات تخصصی مانند بهبود رتبه الکسا سایت به شمار می رود.

در انتها اگر انگلیسی خوبی دارید شما را دعوت به مطالعه مقاله ۱۰ گام بسیار مهم در بهبود رتبه الکسا در سایت admecindia مینمایم .

  1. Gaurav Water Solution

    This is great advice! Very honest and practical. I really enjoyed this post. Nice post!! these tips may help Great post,
    Jo! My favorite work advice.Thanks so much for a detailed post! It is very helpful. Your post is helpful to avoid the mistakes

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.