پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس کارگروه فضای مجازی گیلان منصوب شد
    30 شهریور 1398 - 13:44
    شناسه : 159484
    1

    فیروز فاضلی با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور به‌عنوان رئیس کارگروه هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی استان گیلان منصوب شد.

    پ
    پ

    فاضلی

    در حکم سید عباس صالحی «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» و سید ابوالحسن فیروزآبادی «دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی»، خطاب به فیروز فاضلی «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» آمده است:

    در اجرای ماده ۶ دستورالعمل کارگروه‌های استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی به‌عنوان «رئیس کارگروه» منصوب می‌شوید.

    امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و همکاری نزدیک با اعضای جلسه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، نسبت به شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت‌های تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای تحقق اهداف و وظایف ذکر شده در دستورالعمل موفق باشید.

    کارگروه‌های استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی با هدف حفظ و ترویج خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم محلی و گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رشد مصرف کالاهای ایرانی و تقویت بنیان خانواده، پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده میان دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می شود.

    این کارگروه در هر استان متشکل از نمایندگان استانداری، معاونین ادارات کل «ارتباطات و فناوری»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «تبلیغات اسلامی»، «صدا و سیما»، «حوزه علمیه»، دانشگاه منتخب استان، معاون فرهنگی شهرداری مرکز استان و دو نفر از فعالان تولید محتوا خواهد بود.

    ایلنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.