×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

گلایه نماینده لنگرود از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان - گلایه نماینده لنگرود از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان - لاهوتی

مهرداد لاهوتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر زنده نگه‌داشتن این ایام اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه تعلیم و تربیت بزرگی در انقلاب بود که دستاوردهای برگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه بهترین جوانان در کمترین رده سنی برای دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: باید تلاش کنیم که رخدادها و رشادت‌های جوانان در کشور گرامی داشته و شهدا به‌عنوان یک الگو برای نسل جوان معرفی شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌عنوان نماینده مردم همراه با فرماندار تلاش می‌کنیم به مدیران شهرستانی نیز کمک کنیم، افزود: در مجلس نیز تلاش می‌کنم از منابع ملی تخصیص‌هایی را برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی در شهرستان لنگرود دریافت کنم.

لاهوتی با اشاره به بخش درمان شهرستان لنگرود بیان کرد: برای اتمام کار بیمارستان لنگرود باید همت مضاعفی شود تا کارهای باقیمانده سریع‌تر به پایان برسد و کارهای بزرگ انجام شده و ریزه‌کاری‌ها نیز با همت مسؤولان می‌تواند سریع تمام شود.

وی با اشاره به وضعیت کنارگذر لنگرود تصریح کرد: یک لاین کوتاه از آسفالت این مسیر باقی‌مانده که مشکل عدم انجام این کار مصالح بود که این مشکل نیز حل شد و پاکت مناقصه جهت اجرای پل روگذر شلمان نیز باز و پیمانکار آن مشخص‌شده که این کار نیز باید به‌زودی آغاز شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنارگذر چمخاله مشکل مصالح دارد، گفت: تمام زمین‌های این کنارگذر خریداری و مشکلی در تملک وجود ندارد و تنها مشکل عدم وجود مصالح است که در صورت تهیه پیمانکار آماده ادامه کار است.

لاهوتی با بیان اینکه روند کار احداث بندر چمخاله خوب است، افزود: تأمین مصالح سنگ از مشکلات سد راه در احداث این پروژه است که صحبت‌هایی جهت تأمین مصالح انجام شده و قرار است مصالح سنگ نیز به‌زودی تأمین شود تا پروژه به کار خود ادامه دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برای احداث کارخانه کمپوست مشکل تأمین منابع مالی نداریم، تصریح کرد: میزان روند پیشرفت احداث کارخانه کمپوست با میزان دریافت تخصیص پول برابر و یکسان نیست و در این زمینه به همراه فرماندار پیگیری خواهیم کرد که روند عادی این پروژه نیز انجام شده تا در زمینه زباله مشکلات کمتری داشته باشیم.

وی با ابراز گلایه از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سالن ورزشی سیاهگلده جهت بهره‌برداری آماده است اما این کار انجام نمی‌شود و حتی مشکل برق است که این موضوع نیز حل شد و به دلیل عدم بهره‌برداری هرروز به استهلاک آن اضافه می‌شود.

لاهوتی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی لنگرود جهت احداث مشکل پولی ندارد، افزود: سالن خالکیاسر، کومله و سالن باستانی لنگرود علی‌رغم عدم وجود مشکلات مالی نیمه‌کاره رها مانده و متوجه این بی‌توجهی از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نمی‌شوم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید از بخش خصوصی حمایت کرد، گفت: برای احداث یک هتل پنج ستاره در شهر لنگرود ظرفیت‌های لازم و بخش خصوص آماده است و باید فضای لازم جهت ورود فعالان بخش خصوصی به کارهای اقتصادی و عمرانی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای بزرگ در شهرستان باید همه دستگاه‌ها و مردم همکاری و کمک کنند، افزود: فعالان بخش خصوصی برای احداث هتل در شهرستان لنگرود آماده هستند اما برخی در ادامه انجام کار سنگ‌اندازی می‌کنند.

لاهوتی با اشاره به احداث یک مجتمع تجاری توسط صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده نخستین پروژه صندوق ذخیره برای احداث مجتمع در گیلان در شهرستان لنگرود انجام می‌شود که زمینه اشتغال خوبی را فراهم می‌کند اما با شکایت جهاد کشاورزی تمام رشته‌ها در حال پنبه شدن است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید باب شکایت و شکایت‌کشی دستگاه‌های اداری به پایان برسد، افزود: اگر اداره‌ای نسبت به موضوع یا پروژه‌ای مشکلی دارد نخست باید با نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگ کند و از شکایت زودهنگام پرهیز کند زیرا این کار جلوی ایجاد اشتغال را می‌گیرد.

وی با اظهار تأسف از افزایش تعرفه چای گفت: در سال‌های گذشته تلاش کردیم تا تعرفه واردات چای را کاهش دهیم ولی روز گذشته تعرفه واردات چای از ۲۰ درصد به پنج درصد رسید که جلوی کار بخش‌های خصوصی برای کار در زمینه تولید و صادرات چای در کشور را می‌گیرد.

لاهوتی با بیان اینکه نگرانی‌هایی بابت آب شهری و روستایی وجود دارد، بیان کرد: باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای شهر و روستا برای بررسی مشکلات و کمک به حل آن‌ها استفاده کرد و از این ظرفیت نباید غافل شد.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.