پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای خانه روانخواه چیست؟
    07 مهر 1398 - 15:35
    شناسه : 159928
    0

    پیرو انتشار مصاحبه علی خطیر علیه سیدحسین حسینی، موجی از اعتراض و انتقاد علیه معاون ورزشی مستعفی باشگاه به راه افتاد.

    پ
    پ

    باشگاه استقلال - ماجرای خانه روانخواه چیست؟ -

    برخی در گروه‌های هواداری از خطیر تقاضا کردند دست از سر استقلال بردارد و گروهی دیگر در فضای مجازی و صفحات شخصی درباره این فرد موضع گیری کرده و نوشتند خطیر نمی‌گذارد استقلال نتیجه بگیرد تا بگوید باشگاه بدون او به مشکل برخورده است. در این بین و پس از حضور بازیکنان استقلال در محل تمرین این بحث بین اعضای تیم هم به‌راه افتاد. اغلب بازیکنان در این باره که چرا موضوعات پرونده‌ای که در مرداد ماه مطرح و به فراموشی سپرده شد باز هم توسط علی خطیر بازخوانی شده حرف می‌زدند. اینکه سیدحسین حسینی شرط کرده بود باید رحمتی از استقلال برود تا او قراردادش را امضا کند و از طرفی نمی‌خواهد دروازه‌بان بزرگ دیگری در تیم حضور داشته باشد!

    پیرو همین مسئله، یکی از بازیکنان باتجربه استقلال برای معاون مستعفی استقلال پیامی تهدیدآمیز و بسیار جدی ارسال کرده است. این فرد که جزو باسابقه‌های تیم هم محسوب می‌شود از طریق یکی از رفقای مشترک خودش با علی خطیر به او گفته «اگر بخواهد به این رویه تخریبی علیه بعضی از بازیکنان استقلال ادامه بدهد دست به افشاگری می‌زند.»

    این تهدید با آدرس و نشانه‌هایی هم همراه بوده تا احتمالاً خطیر متوجه شود که توصیه بازیکن باتجربه طبل توخالی نیست. او به دوست مشترکش با خطیر گفته اگر مجبور شود ماجرای خانه روانخواه را در رسانه‌ها افشا می‌کند و می‌گوید آنجا چه حرف‌هایی درباره تعدادی از بازیکنان باتجربه استقلال زده است.

    شنیده‌ها حاکی است در آن دورهمی با حضور خطیر و روانخواه، معاون سابق استقلال پشت سر تعدادی از بزرگتر‌های تیم مطالبی را بیان کرده که در صورت رسانه‌ای شدن کلی سر و صدا می‌کند! وضعیت باشگاه استقلال در روز‌ها و ماه‌های اخیر به گونه‌ای شده که همه درصدد هستند علیه هم افشاگری کنند و قطعاً دود همه این کدورت‌های شخصی یا گروهی در نهایت به چشم تیم می‌رود.

    منبع: خبرورزشی

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.