جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پسربچه ۹ ساله قربانی نقشه شوم پسرعمه ۱۵ ساله اش شد
    11 مهر 1398 - 7:13
    شناسه : 160098
    0

    معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل پسر بچه ۹ ساله تبعه افغانستان ظرف ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

    پ
    پ

    1 - پسربچه ۹ ساله قربانی نقشه شوم پسرعمه ۱۵ ساله اش شد -

    سرهنگ کارآگاه علی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در تاریخ ۴ مهرماه امسال فردی از اتباع کشور افغانستان با مراجعه به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام داشت، پسر ۹ ساله‌اش به نام مجتبی ساعت ۳ بعدازظهر از منزل‌شان واقع در خیابان هلال‌احمر خارج و به پارک رازی رفته و تاکنون مراجعت نکرده است.

    وی ادامه داد: پرونده با توجه به سن کم فقدانی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره ۱۱ آگاهی قرار گرفت. در گام نخست تحقیقات، پلیس از تمام مراکز ذی‌صلاح از جمله مراکز بهزیستی و اورژانس استعلام به‌عمل می‌آورد که نتیجه‌ای حاصل نشد. والدین فقدانی نیز اظهار داشتند به شخص خاصی مظنون نیستند.

    سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد پسربچه فقدانی پرداختند. تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد پسر بچه گمشده پس از خروج از منزل همراه فردی به سمت نقطه‌ای نامعلوم حرکت کرده و بازنگشته است. تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به والدین کودک نشان داده شد و شاکی با دیدن تصاویر اظهار داشت که فرد مورد نظر پسر عمه فقدانی به نام حمید ۱۵ ساله است. با توجه به سرنخ به‌دست آمده با هماهنگی مقام قضایی حمید به اداره یازدهم دعوت و از وی درباره سرنوشت فقدانی بازجویی به عمل آمد.

    وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتباط با اتفاق رخ داده شد ولی با توجه به اظهارات ضد و نقیض و اضطراب مشهود در وی، کارآگاهان با بازجویی‌های فنی پلیسی اعتماد متهم را جلب کرده و سرانجام حمید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: روز پنجشنبه چهارم مهرماه با قصد قبلی به محل سکونت دایی‌ام مراجعه کرده و منتظر مجتبی شدم. بعد از حدود ۲ ساعت، وی از منزل خارج شد که از او خواستم برای تفریح و بازی به منزل ما حوالی اتوبان آزادگان برویم. پس از آن مجتبی را به زمین متروکه‌ای در نزدیکی کوره‌های آجرپزی که دیوارکشی شده بود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم که در آخر مجتبی را خفه کرده و جسدش را در زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشته و به منزل بازگشتم.

    معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: با توجه به اعترافات حمید بلافاصله کارآگاهان همراه اکیپ بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی به محل قتل مراجعه و با راهنمایی متهم جسد مقتول را در محل اعلامی توسط حمید کشف و جسد برای اقدامات قانونی تحویل عوامل پزشکی قانونی شد و متهم با قرار صادره به اتهام قتل عمد بازداشت و پرونده برای ادامه رسیدگی تحویل اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی شد.

    سرهنگ گودرزی در پایان به والدین توصیه کرد که با آموزش نکات خود مراقبتی به فرزندان از وقوع حوادث تلخی از این دست پیش‌گیری کرد.

    ایلنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.