شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشریح جزئیات نزاع دسته‌جمعی در منجیل/ فوت دو نفردر سد سپیدرود و دستگیری هفت نفر
    11 مهر 1398 - 17:44
    شناسه : 160114
    0

    فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه با اشاره به حضور هشت خوزستانی برای کارگری در باغات زیتون طارم گفت: این افراد با اهالی روستا وارد نزاع شدند اما جسد دو نفرشان در سد سپیدرود پیدا شد که هنوز علت فوت مشخص نیست.

    پ
    پ

    فیضی - تشریح جزئیات نزاع دسته‌جمعی در منجیل/ فوت دو نفردر سد سپیدرود و دستگیری هفت نفر -

    حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به جزئیات نزاع دسته‌جمعی در روستای علی‌آباد منجیل تصریح کرد: هشت نفر از استان خوزستان به‌منظور کارگری در باغات زیتون یکی از روستاهای شهرستان طارم حضور پیداکرده بودند که با تعدادی از اهالی روستا درگیر شده و کارشان به کلانتری منطقه و سپس به دادگاه کشیده می‌شود و با مداخله پلیس و مسؤولان قضایی این موضوع به صلح و سازش می‌انجامد.

    فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه این کارگران خوزستانی هنگام برگشت از شهرستان طارم در روستای علی‌آباد منجیل مجدد با همان اهالی روستای شهرستان طارم مواجه شدند، افزود: با بالا گرفتن درگیری و نزاع، ۶ نفر از کارگران خوزستانی به‌شدت مجروح و به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل انتقال داده می‌شوند و دو نفرشان مفقود می‌شوند که بعدها با تجسس و پیگیری جسدشان در سد سپیدرود پیدا می‌شود.

    فیضی با اشاره به جزئیات بیشتر درگیری طارمی‌ها با خوزستانی‌ها افزود: هنوز مشخص نیست علت مرگ آن دو کارگر خوزستانی، قتل بوده یا غرق‌شدگی و این پرونده در دست بررسی است.

    فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری هفت نفر در درگیری علی‌آباد خبر داد و گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن هفت نفر از مسببین اصلی این ماجرا دستگیر شدند که سه نفر آزاد شدند و چهار نفر دیگر در بازداشت هستند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.