پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی سایت حرفه‌ای با استودیو صفر و یک
    17 مهر 1398 - 19:06
    شناسه : 160304
    0

    تا حالا با خودتان فکر کرده‌اید که چرا اکثر کسب‌و‌کارها چندین سالی است که به طراحی سایت روی آورده‌اند؟ چرا اکنون بازار طراحی سایت داغ داغ است؟ و اینکه اصلا طراحی سایت چه فایده‌ای برای شما و کسب‌و‌کارتان دارد؟ پاسخ تمامی این سوالات تنها در یک کلمه ” توسعه کسب‌و‌کار ” خلاصه می‌شود. درواقع اکثر […]

    پ
    پ

    1 1 - طراحی سایت حرفه‌ای با استودیو صفر و یک - استودیو صفر و یک

    تا حالا با خودتان فکر کرده‌اید که چرا اکثر کسب‌و‌کارها چندین سالی است که به طراحی سایت روی آورده‌اند؟ چرا اکنون بازار طراحی سایت داغ داغ است؟ و اینکه اصلا طراحی سایت چه فایده‌ای برای شما و کسب‌و‌کارتان دارد؟ پاسخ تمامی این سوالات تنها در یک کلمه ” توسعه کسب‌و‌کار ” خلاصه می‌شود.

    درواقع اکثر شرکت‌ها، برندهای کوچک و بزرگ و اکثر کمپانی‌ها برای کسب و‌کار خود یک وب سایت حرفه‌ای دارند. آن‌ها با این هدف که با استفاده از طراحی سایت می‌توانند کسب‌و‌کار خود را روز به روز گسترش دهند در این چندین سال اخیر به شرکت‌های برنامه‌نویسی هجوم آورده‌اند. اما آیا داشتن یک وب سایت موجب توسعه کسب‌و‌کار شما می‌شود و واقعا برای کسب‌و‌کار شما لازم است؟ مطمعنا بله. اما چگونه؟

    آیا زمانی که هیچ اینترنت و وب سایتی وجود نداشت را به خاطر دارید؟ شما مجبور بودید برای معرفی کسب‌و‌کار، محصولات یا خدماتی که به مردم ارائه می‌دادید از  تبلیغات فیزیکی یعنی چاپ بنر یا پخش تراکت استفاده کنید و درنهایت تعداد مشتریان کمی را به مغازه یا فروشگاه خود جذب می‌کردید اما پس از پیشرفت تکنولوژی و مطرح شدن اینترنت شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلفی توانستند با طراحی سایت محصولات و خدمات خود را به مردم کل دنیا نشان دهند و با جذب مشتریان خیلی بیشتری کسب‌و‌کار خود را به صورت چشم‌گیری توسعه دهند. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که با طراحی سایت کسب‌و‌کار شما رشد بسزایی خواهد داشت. پس بیشتر از این معطل نکنید و برای داشتن یک وب سایت فوق‌العاده حرفه‌ای با کارشناسان شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک با سابقه طولانی‌مدتی که در زمینه طراحی وب سایت‌های حرفه‌ای بر روی پلتفرم‌های مختلف و همچنین طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های قدرتمند دارد می‌تواند یک وب سایت حرفه‌ای برای توسعه کسب‌و‌کارتان به شما ارائه دهد. در ادامه شما را با دلایل بیشتری برای طراحی سایت در زمینه کسب‌و‌کارتان آشنا خواهیم کرد.

    چرا باید برای کسب‌و‌کار خود وب سایت طراحی کنیم؟

    2 1 - طراحی سایت حرفه‌ای با استودیو صفر و یک - استودیو صفر و یک

    ·        طراحی سایت به کسب‌و‌کارتان اعتبار می‌دهد

    همانطور که می‌دانید اکثر مردم به دلیل مشغله‌های فراوانی که در طی روز دارند اصلا فرصت نمی‌کنند که سری به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بزنند تا کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند از این‌رو ترجیح می‌دهند با یک سرچ ساده در گوگل وب سایت‌های عرضه‌کننده کالا‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و تمامی خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا به درب خانه آن‌ها ارسال شود. زمانی که شما برای کسب‌و‌کار خود یک وب سایت داشته باشید، هر چه قدر که کسب‌و‌کار شما کوچک باشد یا به تازگی شکل گرفته باشد موجب می‌شود که نزد مردم یا بهتر است بگوییم کاربران دنیای وب اعتبار خاصی پیدا کنید. فراموش نکنید که حرفه شما بدون داشتن یک وب سایت نزد مردم بی اعتبار است و خیلی هم به آن اعتماد نمی‌کنند. پس تا دیرتر از این نشده است برای جلو زدن از رقبای خود هر چه قدر که قوی‌تر از شما باشند یک وب سایت برای کسب‌و‌کار خود طراحی کنید.

    ·        چندین برابر از هزینه‌ای که برای طراحی سایت پرداخت می‌کنید را به دست می‌آورید

    خیلی از افرادی که تاکنون برای طراحی سایت در زمینه کسب‌‌وکار خود حتی یک قدم هم پا پیش نگذاشته‌اند از هزینه‌های آن هراس دارند درصورتی که هزینه طراحی سایت متناسب با پلتفرمی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است و علاوه‌بر این داشتن یک وب سایت آنقدر برای شما سودمند خواهد بود که چندین برابر از هزینه‌ای که برای طراحی سایت پرداخت می‌کنید را پس از مدتی به دست خواهید آورد که با استفاده از آن می‌توانید کسب‌و‌کار خود را به صورت ویژه‌ای توسعه و گسترش دهید.

    ·        با طراحی سایت دائم می‌توانید محصولات و خدمات خود را بروزرسانی کنید

    فرض کنید که یک فروشگاه دارید و برای آن یک کاتالوگ کاغذی چاپ کرده‌اید و تمامی محصولات خود را در آن کاتالوگ قرار داده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهید. آیا محصولات فروشگاه شما تا آخر عمرتان ثابت باقی خواهند ماند؟ آیا قصد ندارید هر ماه یا نهایتا هر سال محصولات جدیدی را در فروشگاه خود قرار دهید؟ آیا هر بار می‌توانید هزینه زیادی را برای چاپ یک کاتالوگ جدید براساس محصولات جدیدتان پرداخت کنید؟ مطمعنا خیر. درصورتی که شما با داشتن یک وب سایت دائما می‌توانید تمامی محصولات و خدماتی جدیدی که ارائه می‌دهید را به لیست محصولات و خدمات خود در وب سایت اضافه کنید و وب سایت خود را دائما بروزرسانی کنید آن هم بدون هیچ هزینه‌ای و در کمترین مدت زمان ممکن.

    ·        با طراحی وب سایت یک فروشگاه 24 ساعته داشته باشید

    داشتن یک وب سایت مانند داشتن یک فروشگاه 24 ساعته است که مشتریان شما برای دسترسی به آن هیچ گونه محدودیت زمانی یا مکانی نخواهند داشت به گونه‌ای که هر زمانی که خواستند وارد آن می‌شوند و محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. بنابراین به صورت 24 ساعته به حساب شما پول واریز می‌شود.

    3 - طراحی سایت حرفه‌ای با استودیو صفر و یک - استودیو صفر و یک

    اگر شما هم دوست دارید یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید کسب‌وکارتان را به صورت چشم‌گیری توسعه دهید تنها کافیست که با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت استودیو صفر و یک تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک در زمینه طراحی وب سایت و طراحی و توسعه اپلیکشن‌های قدرتمند در پلتفرم‌های مختلف فعالیت دارد. این مجموعه با برخوردار بودن از یک تیم حرفه‌ای علاوه‌بر ارائه یک وب سایت و اپلیکیشن حرفه‌ای خدمات بیشماری را به شما ارائه می‌دهد برای اینکه بتوانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

    آدرس: تهران، میدان ونک،برج نگار، طبقه 19 واحد 9

    شماره تلفن:  (6خط) 88886450-021

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.