×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

1 - تصادفات مرگبار زائران اربعین -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: این حادثه مرگبار حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه، 18 مهر) در محور حمیل – سرابله رخ داد.

وی افزود: بر اثر این سانحه راننده آقا و دو سرنشین دیگر خودرو شامل یک خانم و یک پسر نوجوان که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

حیدری تصریح کرد: بررسی همکاران ما نشان می‌داد این خانواده از زیارت کربلا و از طریق مرز مهران به کشور بازگشته بودند که اسیر این حادثه شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده انحراف به چپ خودروی تویوتا به علت خواب آلودگی علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

وی گفت: در این سانحه مشکل خاصی برای رانندگان و سرنشینان دو دستگاه اتوبوس که با خودرو سواری برخورد داشتند رخ نداده و تنها تعدادی از آنها دچار جراحت‌های مختصر شدند.

حیدری یادآوری کرد: رانندگان و زائران اربعین باید توجه کنند که به هیچ عنوان در حالت خستگی و خواب آلودگی در جاده‌ها تردد نکنند، چرا که کوچکترین غفلت می‌تواند عواقل جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان گفت: محورهای حمیل – سرابله، هرسین و نورآباد به سمت بیستون، سنقروکلیایی – بیستون، اسلام آبادغرب – ایوانغرب، سرپل ذهاب به قصرشیرین و نهاوند – کنگاور که مسیرهای اصلی تردد بیشتر زائران اربعین است 2 طرفه بوده و امکان تصادف رخ به رخ در این شرایط با کوچکترین غفلت زیاد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.