جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سفر خارجی کاری برای رئیس یک سازمان گمنام در گیلان همراه با بازدید خانوادگی!
    20 مهر 1398 - 18:45
    شناسه : 160375
    0

    شنیده ها حاکی از آن است روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه سال جاری مدیرعامل اتحادیه تعاونی های های روستایی و مدیرعامل اتحادیه دامداران شهرستان های گیلان در معیت رامین گیلانشاهی مدیر تعاون روستایی استان به کشور روسیه سفر می کنند.

    پ
    پ

    گیلانشاهی - سفر خارجی کاری برای رئیس یک سازمان گمنام در گیلان همراه با بازدید خانوادگی! -

    شنیده ها حاکی از آن است روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه سال جاری مدیرعامل اتحادیه تعاونی های های روستایی و مدیرعامل اتحادیه دامداران شهرستان های گیلان در معیت رامین گیلانشاهی مدیر تعاون روستایی استان به کشور روسیه سفر می کنند.

    شهریور سال گذشته در اواخر دوره مدیریتی رئیس سابق جهاد کشاورزی استان گیلان (که چندی بعد بازداشت شد) رامین گیلانشاهی به عنوان مدیر تعاون روستایی گیلان سفر کرده است اما هنوز خبر چندانی از عملکرد وی منتشر نشده است و گزارش کاری نیز در این زمینه ارائه نشده است.

    شاید امروز کمتر کسی از فعالیت سازمان تعاون روستایی در کشور خبر دارد. سازمانی که فعالیتش به دوره پیش از انقلاب برمی گردد اما امروز گمنام باقی مانده و و عدم کارایی آن در حال حاضر بار اضافه بر دولت تحمیل میکند. کمرنگی این سازمان به گونه ای بوده که حتی چند نفر از فعالین افتصادی و مسئولین اجرایی و نمایندگان مجلس خواستار انحلال آن نیز شده اند.

    این که در چنین وضعیتی مدیران این سازمان با همراهی روسای اتحادیه دامداران قصد سفر خارجی را نیز دارند چندان مشخص نیست. همان طور که مشخص نیست هزینه های چنین سفری از کدامین محل تامین می شود و قرار است در این سفر به کدامین نقطه دست پیدا کنند که اوضاع نه چندان مناسب سازمان تعاون روستایی را بهبود بخشند. البته گفته می شود یکی از فرزندان مدیر تعاون روستایی گیلان در روسیه اقامت دارد و شاید حین این سفر به اصطلاح کاری یک دیدار خانوادگی نیز صورت بگیرد!

    شاید خوب است مدیران استان به این سوال پاسخ دهند که لزوم سفر خارجی این مدیران بر اساس کدامین نیاز و ضرورت صورت می گیرد. البته ما منتظر گزارش عملکرد چنین سفری خواهیم ماند، ولی شاید ابتدا نباز باشد که روستاییان گیلان با چنین سازمانی آشنا باشند تا قبل از این که روسها چنین آشنایی به دست آورند.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.