×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سلطانی فر وزیر ورزش - مخالفان نظام هم نتوانستند از حضور بانوان در استادیوم ایراد بگیرند -

به گزارش «بامردم» به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌فر در ابتدای این نشست با تبریک پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج گفت: اگرچه کامبوج حریف سختی نبود اما پیروزی با چهارده گل بسیار ارزشمند بود و از چند جهت کام ملت قهرمان ایران در این روز شیرین شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اراده کلی دولت و نظام جمهور اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر این بود که بانوان در همه عرصه ها حقوق برابر با مردان داشته باشند و انصافا در تمام عرصه های اجرایی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی هرجا فرصت برابر به زنان داده شد گوی سبقت را از مردان ربودند. در ورزش هم از نظر سالن های اختصاصی و سایر امکانات امروز بانوان شرایط خوبی دارند و در هر دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی خوش درخشیدند.

وی افزود: در فوتبال بانوان ما هم تیم ملی خوب و هم لیگ‌های با کیفیتی داریم. در فوتسال هم که با وجود محدودیت ها و شرایط سخت قهرمان آسیا هستیم.

سلطانی‌فر سپس با اشاره به اراده دولت برای حضور بانوان در ورزشگاه ها از سه سال قبل گفت: دکتر روحانی رییس جمهور دو سال قبل در نامه ای صراحتا از من و وزیر کشور خواست شرایط حضور زنان در استایوم های فوتبال به سرعت فراهم شود و خوشبختانه در چند نوبت مثل بازی با بولیوی و فینال باشگاه های آسیا این اتفاق افتاد و حتی در دو مسابقه ایران در جام جهانی هم خانواده ها از طریق LED بدون هیچ مشکلی بازی‌ها را در استادیوم آزادی تماشا کردند. در روز مسابقه با کامبوج این اتفاق گسترده تر بود و بانوان بدون هیچ مشکلی از طریق سایت بلیط تهیه کردند.

او تاکید کرد: همه رسانه های داخلی و خارجی این روز تاریخی را تحسین کردند و حتی مخالفین نظام هم نتوانستند هیچ ایرادی بگیرند. جا دارد از تلاش و اراده دولت، همکاری شورای امنیت ملی، وزارت کشور، نیروی انتظامی که در کنار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این اتفاق بزرگ را رقم زدند تشکر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از این اتفاق مهم ملی یک ملت اعتماد به نفس گرفت و احساس افتخار و غرور داشت. در آینده هم با رعایت شرایط فرهنگی شاهد حضور بانوان در استادیوم های ورزشی محل دیدار تیم ملی ایران خواهیم بود.

 به تیم ملی امید بسیار امیدوارم

وزیر ورزش و جوانان در قسمتی از نشست صبح امروز ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد گفت: امیدوارم با یک عزم عمومی و حمایت ویژه فوتبال ایران بعد از ۴۴ سال المپیکی شود.

سلطانی فر در خصوص تیم فوتبال المپیک گفت: این تیم به لحاظ بازیکن بسیار خوب و غنی و باعث امیدواری کارشناسان فوتبال شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین این وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود دارد و امیدواریم این حمایت ها و تلاش ها بعد از ۴۴ سال فوتبال ما را به المپیک برساند تا بتوانیم به انتظارات بجای مردم در این خصوص پاسخ دهیم.

سلطانی فر در پایان سپس خطاب به تاج تاکید کرد: ما قطعا حمایت ویژه می کنیم و شما هم با قدرت پیش بروید و اگر نتایج خوبی در فوتبال بدست آمده ماحصل همین تلاش و تعامل است.

امیدواریم کشتی یک نتیجه تاریخی را در توکیو کسب کند

وزیر ورزش و جوانان در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که با حضور رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را بر عهده دارند و به همین سبب انتظار مردم از آنها برای سربلندی ورزش ایران در بازیهای المپیک بسیار زیاد است.

سلطانی فر افزود: کشتی به لحاظ فنی و مدیریتی مجموعه بسیار قدرتمندی است و انتظار دارم با همدلی و تدبیر و نتایج درخشان کام مردم ایران شیرین شود و مسئولیت و نقش دبیر در این بین زیاد و مهم است. چرا که انتظارات مردم از این فدراسیون برای المپیک بسیار بالاست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه ما باید در مسیر امیدواری و شادکامی مردم حرکت کنیم. معتقدم تیم مدیریتی دبیر ، سوریان و رنگرز در فدراسیون کشتی به لحاظ فنی بسیار مجرب است و با توجه به کارنامه این مجموعه انتظار مردم از این نخبگان کسب نتیجه بسیار خوب در المپیک است.

وی در پایان با تاکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به کشتی تاکید کرد: ما حتما به کشتی به طور خاص کمک می کنیم و نمی‌گذاریم دست تنها بمانند. بیشترین انتظارات در مسابقات همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم تا به خواست خدا در توکیو یک نتیجه تاریخی مانند المپیک لندن برای کشتی رقم بخورد.

در این نشست که علاوه بر علیرضا دبیر با حضور غلامرضا محمدی و حسن رنگرز برگزار شد، گزارشی از عملکرد تیم های ملی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی و وضعیت کسب سایر سهمیه های باقیمانده برای المپیک ۲۰۲۰ در ادامه راه داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.