×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

استاندار گیلان به معاون عمرانی - رسیدگی فوری به وضعیت مردم مناطق خسارت‌دیده از باران/ بازدید میدانی از مناطق خسارت دیده -

دکتر ارسلان زارع صبح یکشنبه به دنبال بارندگی های به نسبت شدیدی که از شب گذشته آغاز شده و خسارت هایی به مناطقی از استان وارد آورده، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد هرچه سریع‌تر پیگیری های لازم برای رفع مشکلات ناشی از تخریب پل ها و نیز برقراری شرایط عادی را انجام دهد و همچنین به صورت میدانی، از مناطق خسارت دیده همچون تالش، بازدید کند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به مدیرکل بحران مدیریت بحران نیز دستور داد تا از مناطق خسارت دیده و مواجه با طغیان و آب گرفتگی شرق گیلان همچون رودسر، لنگرود و املش بازدید و نتیجه بررسی‌ها را به وی گزارش کند.

وی از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان نیز خواست مدیریت هماهنگی اقدامات بین دستگاه‌های اجرایی، هلال احمر و شهرداری ها را عهده دار شود و به فرمانداران و بخشداران نیز تاکید کرد از تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکلات بوجود آمده، استفاده کنند.

استاندار گیلان به مردم اطمینان داد که خدمتگزاران آنان، برای برقراری شرایط عادی در مناطقی که خسارت هایی به آنجا وارد شده، نهایت اهتمام خود را انجام می دهند و در عین حال از عموم شهروندان نیز خواست از استقرار در حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

بیشترین میزان بارش در شهرستان های املش با ۲۳۷ میلیمتر ، رودسر با۲۰۰ میلیمتر و در غرب استان نیز رضوانشهر ۱۲۷میلیمتر و تالش با ۱۲۰ میلیمتر بوده که در مدت کمتر از۲۴ ساعت گزارش شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.