×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اینستاگرام - صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج شد - صفحه اینستاگرام

سرهنگ “ایرج پورمستمند” با اعلام این خبر گفت: طی رصد و پایش کارشناسان اداره تشخیص و پیشگیری جرائم پلیس فتا استان گیلان مشخص شد شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و انتشار اخبار دروغین و همسو با معاندان اقدام به جذب اعضا می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا این صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج شد و اطلاعات مهمی از مرتبطان پشت‌صحنه این شبکه اجتماعی به‌دست آمد.

وی بیان داشت: انتشار اخبار در فضای مجازی باید منطبق با قانون جرائم رایانه‌ای باشد و خروج از این چهار چوب جرم بوده و پلیس فتا با افراد مجرم در فضای مجازی برخورد می‌کند.

سرهنگ پورمستمند اظهار داشت: افرادی که فریب این دست از اراذل‌واوباش فضای مجازی را خورده‌اند، از ادامه روند مجرمانه خود پرهیز کنند در غیر این صورت باید منتظر برخورد قانونی پلیس فتا باشند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به شایعات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی توجه نکرده و بدون علم و اطلاع از صحت‌وسقم یک خبر، مطلب و یا تصویری خاص، آن را در گروه‌های مختلف بازنشر نکنند و شهروندان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.