×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دستگیر بازداشت - مدیر جهادکشاورزی مازندران بازداشت شد؟ -

سید یونس حسینی عالمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

عالمی گفت: مواردی مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال، اختلاس ۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و ارتشا ۱۸۳ میلیون ریال از جمله موارد اتهامی فرد مذکور بوده است.

وی بیان کرد: این مدیر استانی جلب و پرونده وی به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده است.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: پرونده فوق الذکر از سوی سازمان بازرسی مازندران مورد پیگیری قرار گرفت و پس از ارجاع به مراجع اطلاعاتی و بررسی کارشناسان، با تایید اتهامات عنوان شده، دستور جلب ابتدایی از سوی مقام قضایی صادر شد.

خبر دیگر اینکه رئیس کل دادگستری استان مازندران روز گذته از دستگیری ۵ مدیر متخلف در شهرستان نور خبر داده بود و افزود: حکم قطعی مسئولان اداری شهرستان نور از جمله فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن که با اخذ، پرداخت رشوه و دریافت‌های غیرقانونی و غیرمشروع از افراد متقاضی دریافت مجوز ساخت و تغییر کاربری، مبادرت به تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز می‌کردند، صادر شده است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار دادستان شهرستان نور و همکاری و پیگیری سربازان گمنام امام زمان(عج)، در شناسایی افراد خاطی افزود: با تلاش، سرعت و دقت در رسیدگی همکاران قضایی شعب رسیدگی کننده در این پرونده، هفت نفر به جزای نقدی جمعا به میزان بیش از ۳۶ میلیارد ۱۵۲ میلیون ریال و تحمل ۲۵ سال حبس و انفصال موقت از خدمات دولتی و تحمل ضربات شلاق محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: علی‌اکبر مرزی رئیس سابق شورای شهر نور و عضو فعلی شورای هندومرز و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری نور، فضل‌الله حسینی‌پور بخشدار وقت مرکزی نور، ایرج قلی‌پور بازنشسته بخشداری و مشاور بخشدار، حسین خاکپور رئیس سابق جهاد کشاورزی، مجید قربانی کارشناس بنیاد مسکن، بیت‌الله کلارستاقی (کارچاق‌کن) و علی کلارستاقی (کارچاق‌کن) محکومان این پرونده هستند.
منبع: تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.