جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا فردا
    12 آبان 1398 - 16:34
    شناسه : 161187
    0

    سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

    پ
    پ

    گزارش هواشناسی - تداوم فعالیت سامانه بارشی در گیلان تا فردا -

    مازیار غلامی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛ بنابراین تا فردا ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ( پاره ای نقاط موقتی شدید) ، احتمال رعد و برق و ارتفاعات بالا دست برف پیش بینی می شود.

    وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی انتظار می رود آسمان استان برای امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارندگی و وزش باد( پاره ای از نقاط موقتی شدید) و احتمال رعد و برق ، ارتفاعات بالادست بارش برف و اواخر وقت کاهش ناپایداری باشد.

    وی آسمان استان برای روز دوشنبه را نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و به تدریج کاهش ابر و برای روز سه شنبه را صاف تا قسمتی ابری ، افزایش دما و گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.

    غلامی به میزان بارندگی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین بارندگی مربوط به بندر انزلی با ۳۵ و چهار دهم میلیمتر بوده و در رشت مرکز استان ۱۴ و هفت دهم میلیمتر و در شهرهایی همچون آستارا ۲۲ و هفت دهم میلیمتر، رودسر ۱۱ و ۹ دهم میلیمتر ، لاهیجان ۱۲ و نیم میلیمتر و رودبار ۹ دهم بارندگی بوده است.

    وی همچنین با اشاره به بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: رشت ، منجیل و رودبار با ۲۹ درجه سلسیوس بیشینه دمای استان و جیرنده با سه درجه سلسیوس کمینه دمای استان را به خود اختصاص داده اند.

    وی اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۹ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.