×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

عکس حلقه ازدواج - اشک های دختر 13 ساله آبادانی / من برای ازدواج خیلی کوچکم ! -

در پی مراجعه یک دختر ۱۳ساله از روستاهای اطراف آبادان به همراه یکی از بستگانش به یکی از مراکز روستایی درخصوص مشاوره عقد ، این دختر نوجوان اشک کارمندان این مرکز را در آورد.

وی که بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت به کارمندان آن مرکز گفت : به دلیل کم سن و سال بودنم نمی خواهم ازدواج کنم و دوست دارم درسم را ادامه دهم اما پدرم مرا مجبور کرده تا با فرزند یک شیخ که تاکنون او را ندیده و نمی شناسم ازدواج کنم و به همین دلیل خیلی غمگین هستم.

دختر ۱۳ساله که بسیار لاغر اندام و ضعیف است و مرتب اشک می ریخت در ادامه گفت : من بچه هستم و ازدواج برایم خیلی زود است. مسئولان مدرسه ای که در آن درس می خوانم نیز بارها با پدرم حرف زدند اما او می گوید باید با این پسر ازدواج کنی و حرف حرف پدرم است؛ ازاین رو سیدزین العابدین موسوی ، فرماندار ویژه آبادان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار داشت که اگر دختر نوجوان نخواهد تن به این ازدواج بدهد شخصا وارد عمل خواهم شد و از طریق مراجع قضایی جلوی این ازدواج را خواهم گرفت.

لازم به ذکر است یک منبع آگاه که نخواست نامی از اوبرده شود درگفت و گو با رکنا گفت : در روستاهای اطراف شهرستان آبادان مادرانی ۱۲و۱۳ساله وجود دارند که این موضوع نوعی کودک همسری است و متاسفانه تاکنون هیچ کس موفق نشده با این معضل برخورد کند.

علی رنجکش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.